Ah, har de en tävling i maj?Aha du menar Glaumur, jag menar Idja
Var hittar jag den informationen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, har de en tävling i maj?Aha du menar Glaumur, jag menar Idja
Ah, har de en tävling i maj?
Var hittar jag den informationen?
Hittade på indta, faktiskt...Det har inte kommit ut på Icesale än. Jag har lite inside information eftersom jag precis lämnat över mitt uppdrag som kassör till en annan.
Hittade på indta, faktiskt...
Aha då har dom lagt in där och inte i Icesale än då
Ja.
Det är ju lite rörigt, det där.
Att ha två parallella tävlingskalendrar som är delvis olika, är inte helt optimalt.
För att uttrycka mig diplomatiskt.
särskilt som anmälan måste göras via icesale än så länge.
Jaja.
Bara man vet om det, så.
Jag har faktiskt aldrig varit inne i IndTa. Första gången nu efter att du sa att info fanns där.
Ja det är verkligen inte optimalt. Hoppas det blir en bra lösning tillslut.
Maken filmade mig och Laukur lite i lördags. Det har känts riktigt bra med tölten efter det vi tränat på i vinter. Han har fått mycket bättre självförtroende och vågar springa på mer och det syntes på filmen också Vi är inte perfekta men detta är ett stort steg åt rätt håll. Bara att fortsätta vara försiktigt och lyssna noga på honom.
Här är en bild som är tagen från filmen.
Visa bifogad fil 12490
Fina ni är!
Tack! Ni med!
Såg flera bilder från prova på tävlingen och det ser ut som nu hade en fin dag.
Helt fantastisk dag!
Jag blev lite skraj när jag gick ut på morgonen och det var minus 18, men det blev varmt och skönt och soligt.
Var och tittade på Tölt on Ice igår.
Fy tusan vilka fina hästar!
Både inspirerande och nedslående på samma gång...
Nu ska jag ut och rida.
Jag vill ha en Hnokki-unge Vikingen är också Toppur är fin, men jag är inte så impad av honom, träffade honom live i somras och han såg lite trist ut - förvisso i slutet av betäckningssäsongen, men det är något med honom som inte klingar helt rätt för mig.Kollade elit tölt a finalen på Facebook och shit vad fina hästar Hnokki är ju fantastisk! Viking och Toppur är favoriter också!
Hnokki är sjukt fin! Något jag dock lagt märke till är att det verkar vara rätt vanligt med ”veka kotor” hos föl efter honom. Ingen aning om vad det beror på eller om det är något som kanske växer bort (jag har bara sett bilder på det, finns en hel del på hans Facebooksida t.ex). Men oavsett skulle jag vara väldigt noga med stoets benkvalitet/kotor för att minska risken.Jag vill ha en Hnokki-unge Vikingen är också Toppur är fin, men jag är inte så impad av honom, träffade honom live i somras och han såg lite trist ut - förvisso i slutet av betäckningssäsongen, men det är något med honom som inte klingar helt rätt för mig.
Jag har en Alfur-unge, en åring, jag håller med dig. Det är väldigt mycket Alfur. Men hon ser superfin ut och är jättetrevlig så är nöjd även om hennes blod inte är unikt på något sätt.Hnokki är sjukt fin! Något jag dock lagt märke till är att det verkar vara rätt vanligt med ”veka kotor” hos föl efter honom. Ingen aning om vad det beror på eller om det är något som kanske växer bort (jag har bara sett bilder på det, finns en hel del på hans Facebooksida t.ex). Men oavsett skulle jag vara väldigt noga med stoets benkvalitet/kotor för att minska risken.
Gällande Toppur känner jag mest att det har blivit så satans mycket Alfur nu... Han verkar ju onekligen vara en bra nedärvare, men jag känner att det är rätt viktigt att hålla bredd på aveln också vilket gör att jag blir lite anti när hingstar blir ”överanvända”. Jag övervägde själv att använda Álfur första året han var i Sverige, men med facit i hand är jag väldigt glad att jag tog Ardur istället.