Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande!Bebis är beräknad 8/8
Så kul med ett snappesyskon! Den blir nog fantastisk!!
Grattis!!! Spännande med unghästJag har köpt en häst till!
Ett treårigt sto e:Kraftur u:Förstaklassto ue: Soldan. Känns mycket bra!
Hon kommer hem till oss i höst, när hon är klar med unghästbete och jag fött barn och landat lite i mammarollen osv.
Den lille har jag sett på tv!
Den lille har jag sett på tv!
Haha, så roligt! Coolt namn på en sån häst också.Den lille som spelar Vinnie i reklamerna bor faktiskt väldigt nära mig!
Uffe heter han och är för jäkla cool!
/Malin
Tack! Hon blev finare än vad jag riktigt vågat hoppats på, faktiskt. Trots att hon blev skäck.Wow, vackert tecknad! Och högbent och fin. Vad var det för stam?
Tack! Hon blev finare än vad jag riktigt vågat hoppats på, faktiskt. Trots att hon blev skäck.
E: Arður frá Lundum, u: Orka frá Mið-fossum (e: Galdur frá Sauðárkróki)
Jag röstar helt klart på Olympia!Jag har dock lite namnproblem. Hade ju väntat mig en hingst, så stonamn har jag liksom inte riktigt tänkt på så mycket... Måste dessutom vara på O, vilket krånglar till det hela.
Orka är mitt klara favoritnamn av stonamn på O, men det har ju mamman tagit i beslag. Olga gillar jag också, men tycker verkligen inte att hon ser ut som en Olga?
Är väl just nu mest inne på Orða (lite kul med föräldrarnas namn dessutom) eller Ólympia (för att fortsätta på grekiska temat, förra årets heter ju Ómega). Föredrar nog Orða som namn, men tycker på nåt sätt att hon ser mer ut som en Ólympia? Problemet är att hon då behöver leva upp till namnet också. Och om man orkar använda Ólympia i vardagen, eller om det blir Olle eller Limpan av det istället...
Jag hade betäckt Tyra med ardur ändå.Åhhhhhhh... Arðurdotter. Wow. Lite avis! Hade Tyra varit femgångare hade jag betäckt med honom, men jag vill nog ha något med mer latteralt. Kanske han passar till min Björk i framtiden.
Det blir en Ólympia. Arðurs ägare påpekade att det ju faktiskt är OS-år, så då kändes det rätt givet.Jag röstar helt klart på Olympia!
Och om du tröttnar på henne kan du bara säga till så står jag med släpet redo