Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ardur frá Lundum.Perfektion
Vem va hon efter?
Och jag som tycker skäckteckningen är magisk!Ardur frá Lundum.
Lite roligt, för det är fler som tittat på henne och konstaterat att hela hon ser perfekt ut. Men hon är verkligen vacker!
Det enda negativa är väl skäckteckningen, speciellt främre delen, som får halsen att se väldigt kort ut. Men så länge färgen är det enda negativa kan jag väl leva med det.
Hoppas så att det blir något! Hinner ett försök till utfallatt, sen ska det ju hålla resten av vägen.Idag seminerades min förstaklassmage med Alfur
Vad roligt! Skönt när man kan låna bra ston, jag gjorde ju detsamma. Och valde faktiskt mellan Ardur och Alfur när jag skulle avla fram min fyrgångare (blev Ardur till slut för att risken för skäck var mindre, ville ju inte riskera en skäck med väldigt mycket vitt i onödan... Det gick ju bra! Nä, fanns väl annat som avgjorde också, men jag erkänner att färgen var lite inblandad).Hoppas så att det blir något! Hinner ett försök till utfallatt, sen ska det ju hålla resten av vägen.
Verkligen älskar de ungar jag sett efter stoet, de är jättefina allihopa! Varenda en har kalashållning! Känner stoet väl också och hon är urskön hon också (om än inte så brydd om människor, bara gått i avel efter visningen). Hon är visad som 4-åring efter bara några månaders träning till 8.29, så ungen har ju att brås på från båda håll, om man säger så
Tack snällaSåg på instagram så får väl lov att säga Grattis @Lilleknodd till er lilla prinsessa, som var så punktlig å kom precis när hon skulle
Hoppas ni mår bra