Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var i Norge på NM igår så nu är jag fulltankat med inspiration och motivation! Jösses vilka fina hästar! Vignirs T2 final gav verkligen gåshud
Otroligt häftiga hästar
Min veterinärs dotter Yrsa vann guld x 3 som youngrider med Hector från Sundsby. Vilken hingst. Hans galopp är helt amazing
Hon har satt lilla Tjörn på kartan
Kolla in hur hon tar flyttenOm en vecka hämtar jag Björk!
Två veckor efter det är det unghästmönstring här i stan.. Är det superdumt att släpa iväg henne på nått sånt så snart efter flytt? Känns ju så kanske... Men vore kul.
Om en vecka hämtar jag Björk!
Två veckor efter det är det unghästmönstring här i stan.. Är det superdumt att släpa iväg henne på nått sånt så snart efter flytt? Känns ju så kanske... Men vore kul.
Grattis!Jaaaa!! Förstaklass-stoet jag fått låna är dräktig med Alfur
gaedingakeppni?Någon här som har erfarenhet av Gaedingafimi eller vet vart man kan få info eller vem man kan kontakta?
gaedingakeppni?
töltfimi?
eller finns det du efterfrågar?
Jag har inte hittat på det själv
Gaedingafimi eller powerdressyr eller nåt liknade kallar dom det. Finns klipp på Youtube från Island.
Sorry.
Eftersom jag hört talas om de övriga två, trodde jag att det kunde vara en sammanblandning.
Kollade hur som helst på SIF hemsida, hittade lite om gaedingakeppni, men inget om töltfimi eller gaedingafimi.