Håll mig sysselsatt!

Gissa vem som kom helt oanmäld i förmiddags och bara klev rätt in genom dörren :rage:

Jag fick motstå impulsen att slänga mig runt halsen på honom och sa istället sakligt att han inte kan dyka upp här oanmäld och att han har gjort sitt val (morfinet). Det är slut mellan oss och att han skulle gå igen. Sen svimmade jag nästan av att hjärtat bultade så jävla hårt när han hade gått. Men jag gjorde det! Så himla stolt över mig själv.

Good for you! :up: Plocka av honom nyckeln bara (eller byt lås) :meh:

Han lämnar mig inte ifred nu. Ringer och ringer och ringer, jag svarar inte. Pratar in på telefonsvararen. Skickat massor med sms. Suck.

Har du Avast antivirus? Den har en jättebra blockeringsfunktion :devil:

Dessutom är det förbjudet att bete sig sådär så lägger han inte av kan du polisanmäla honom.

Problemet är att jag vet att han kommer dyka upp om jag blockerar honom. Och jag har min tonåring hemma. Vill inte att han ska dyka upp och börja jiddra med honom (jag är på jobbet).

Fan också, jag som kände att jag var på rätt väg. Nu är det ett jävla kaos i huvudet på mig igen och jag är tillbaka i att kolla telefonen hela tiden :arghh:

Jag ska inte skriva till honom. Jag ska inte, jag ska inte, jag ska inte.

Problemet är att jag vet att han kommer dyka upp om jag blockerar honom. Och jag har min tonåring hemma. Vill inte att han ska dyka upp och börja jiddra med honom (jag är på jobbet).
Fast han kommer inte märka någon skillnad på om du blockerar honom i telefonen eller bara låter bli att svara.

Se till också att spara alla sms och skärmdumpa samtalslistan där det syns hur ofta han ringer. Det kan vara bra att ha i framtiden.

Fast han kommer inte märka någon skillnad på om du blockerar honom i telefonen eller bara låter bli att svara.

Se till också att spara alla sms och skärmdumpa samtalslistan där det syns hur ofta han ringer. Det kan vara bra att ha i framtiden.

Jo, för när man är blockad går det ju inte fram några signaler..

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 918
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 225
Senast: Yrsel
·
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 749
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10