F

Fjunet

Skickade iväg ett mail till en vagntillverkare och fick ett himla roligt svar. "Sådana grejor kanske nån duktig pappa kan ordna?"

Haha, man kan uppenbarligen inte vara vuxen och köra minishettis :D

Sv: Hahaha!

..Hmm, Fjunet mailade inte bara..hon GICK tydligen själv till vagnstillverkaren..som har sin verkstad i G`dnsk..

Med raska kliv..och bränsle i rompen att den dumma dumma trygg fanns på jorden

Kvar fanns en mkt förvånad katt

Sv: Hahaha!

Åh vad arg jag hade blivit! Eller full i skratt.

möter detta ofta när jag handlar järn eller annat till min svetsning. Lånade grannens svets en gång, han stod bakom husknuten o tittade förvånat! Sen gick snacket i byn att skåningen kan svetsa (stämpeln blev nu inte bara skåning utan utomjording, kanske transa) Så går det till i en Norrländsk by..

Fjunet, vad frågade du?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 068
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 859
Senast: Mia_R
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024