Hage under kraftledningar!

Sv: Hage under kraftledningar!

Som sagt, det ÄR skadligt för båda människor och djur att bo nära kraftverk/under kraftledningar. Fattar att ni måste ha tak över huvudet, men försök iaf att hitta något bättre efterhand. Är ni redan sjuka lär inte er hälsa bli bättre av att bo på ett sånt ställe.

Som sagt, det ÄR skadligt för båda människor och djur att bo nära kraftverk/under kraftledningar. Fattar att ni måste ha tak över huvudet, men försök iaf att hitta något bättre efterhand. Är ni redan sjuka lär inte er hälsa bli bättre av att bo på ett sånt ställe.

Så hade vi åxå tänkt! Vi tar detta ställe som en akutlösning, undrar varför jag är mer noga med mina djurs hälsa än min egen dock? Har bara tänkt på hur skadligt det är för dom och hur jag ska göra för att skydda dom!

Antar att det finns fler tokskallar än jag som tänker på djurens väl och ve före sin egen hälsa!:laugh:

Hehe det är väl ganska typisk, så gör jag också. Djuren kommer först!!

Det viktiga är nog att inte bli boende så länge på detta ställe. Hoppas ni hittar något annat snart. :)

Liknande trådar

Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
403
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 595
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 145
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 415
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka