Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VAXPROPPAR i dag!!!!!!!!!!!
339 dygn
Snart!!
kan bara svara på att det bara är arab som tilllåts som främmande blod!
Har du lust att länka lr pma sidan, är ju också och spanar på till salu hästar, trots att jag inte ska ha nån... lr jo kanske..![]()
Jag blir galen!![]()
![]()
![]()
Jag ser på en gång att den där valacken har MER än 1,56 % arab i stammen. Han kan inte registreras som haflinger i Sverige. Han skulle här registreras som Edelbluthaflinger (mer än 1,563 % men max 25 % arab i stammen, resten haflinger - inga andra raser tillåts där heller).
Däremot tvivlar jag faktiskt på att SHF:s nuvarande registrator skulle se de extra procenten som jag ser ... Inte ens italienarna har ju upptäckt det. Kan bara säga att det inte är första gången som jag hittar procent som utländska stambokskontor missat - inte bara i Italien utan även Österrike, USA m.fl.![]()
Oj Lakrits han ser ju kanonfin ut! Om det där var bilder när han gick dåligt så har ni ju kommit jättelångt!
Inte ska väl en liten mage stoppa er från att tävla. Så stor tycker jag inte att den är.
*kl*
Jag har fått en "ny" pålla!!!
Red på Hackamoore för första gången idag eftersom Hannie har varit så gräsligt tjafsig i munnen ett tag,o kan ni tänka hon är som en helt annan pålla. Mer framåt och mycket gladare, lyssnade jättebra,tänk att så lite kan göra så stor skillnad.
Är det stor skillnad på Sidepull o Hackamoore??/L
En till fundering..
Nu behövert man ju inte chipmärka haflinger, men kan det komma någon lag på det senare på hästar som har pass? Så att det är lika bra att chipa den lille på en gång?