Sv: Haflingertråden
Ha, ha vad rar du är! Men faktiskt är hans trav inte så dum, i allafall när han är på humör.
Aj, aj det måste ha gjort riktigt ont
. Ja stallet är tydligen en riktigt farlig plats.
Jag har idag slussats från vårdcentralen till ortopedakuten i Lund och där konstaterades att muskeln delvis är av. Nu väntar kryckhoppning i ca 6 veckor!!!! Jag höll på att svimma när läkaren sa det och det första jag tänkte på var förstås Romeo. Vem ska rida honom? Han kan ju inte bli stående i 6 veckor bara för att inte jag kan rida
. Jag får ta mig en rejäl funderare på hur jag ska lösa detta.
Fy vad dumt det där med att det inte är lämpligt att visa sina hingstar här i tråden. Han är ju liksom inte bara din hingst utan din häst som du ju så klart gör allt möjligt med.
Du slapp vara den skyldige den här gången Persikan
Utte, jag får ändra lite i min bedömning. Den där traven kan väl knappast vara en 7:a?8:a tycker jag nog att den kan vara värd!
Och KRYA PÅ DIG!
Ha, ha vad rar du är! Men faktiskt är hans trav inte så dum, i allafall när han är på humör.
Stallet kan vara en mycket farlig plats även vid helt oskyldiga aktiviteter såsom mockning och utfodring ... Eldfuxen vet, för Eldfuxen trillade raklång på det hårda cementgolvet (med tre kilo lucernpellets i famnen) tidigare i vintras och slog knäna så det svartnade för ögonen och slog blixtar! Har faktiskt lite ont än i ena knä't ...
Aj, aj det måste ha gjort riktigt ont
Jag har idag slussats från vårdcentralen till ortopedakuten i Lund och där konstaterades att muskeln delvis är av. Nu väntar kryckhoppning i ca 6 veckor!!!! Jag höll på att svimma när läkaren sa det och det första jag tänkte på var förstås Romeo. Vem ska rida honom? Han kan ju inte bli stående i 6 veckor bara för att inte jag kan rida
Fy vad dumt det där med att det inte är lämpligt att visa sina hingstar här i tråden. Han är ju liksom inte bara din hingst utan din häst som du ju så klart gör allt möjligt med.
Du slapp vara den skyldige den här gången Persikan
Senast ändrad: