Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knappekullas Waquero
e. Knappekullas Winterson (Winterson) 6
u. Marquesa 334
ue. 1223/liz. Wintersturm - 1259/liz. Ankhan
Stormwind
e. Stradivari 411470496
u. Steffi (Fuchsie) 432
e. 1318 Strumer - 1051 Wotan
Corvette
e. Eldfuxens Wacker (Wacker) 11
u. Cronette 476
e. liz. Klodskovgaards Steinbock 5 - 1514 Nabucco
Det där Briar-fölet ser ju bara för kul ut, så ful-söt.
delvis knapplån, spanar runt och tittar efter saluhästar och hittade denna hemsida, kolla in filmen!Vilket helylle ställe!
och när ni ändå är inne på sidan kolla in hingsten Belarex på Deckhengste sidan, där kan vi snacka om guldskimmrande!
tycker mig känna igen stället, nån som är bättre på tyska och förstår var det ligger?![]()
Fina hästar! Du får gärna berätta lite mer, hur många hästar har ni? Vad har ni dom till?
namn och stam?![]()
Ja, vi tycker i alla fall att hästarna smittas av varandra. Men vi har oberoende av detta tre stridsvagnar, 1 av dem haflinger, 2 nallebjörnar, 1 av dem haflinger.KL
Stormpil: Jättefina hästar! Blev lite kär i Corvette. Vackert huvud!
En liten konstig fråga bara. Halvbloden som växer upp i haflingerfamiljer smittas de något av haflingrarnas personlighet? Som Rosa beskrivit det i tråden : … en perfekt blandning mellan storhäst, ponny, stridsvagn och nallebjörn. Waquero = Jeans va? Mina spanska lektioner ligger lite tillbaka i tiden:smirk:
Ska man göra en ren Gissning låter det ju på namnet som om han är e. Martin ue. Nelson![]()
Va spännande!!!
Få höra få höra!![]()
delvis knapplån, spanar runt och tittar efter saluhästar och hittade denna hemsida, kolla in filmen! Vilket helylle ställe!
och när ni ändå är inne på sidan kolla in hingsten Belarex på Deckhengste sidan, där kan vi snacka om guldskimmrande!
tycker mig känna igen stället, nån som är bättre på tyska och förstår var det ligger?
*KL*
Nu tänkte jag presentera makens exmedryttarhäst som kanske, kanske blir hans medryttar häst igen!
Alpenstern heter han. Han är född 91 eller 92, jag är inte helt säker. Han är e. Achensee 1159, u. Makaba 324 och u.e. Anil 1341. Någon som vet något om de hästarna? Jag tror aldrig någon av hingstarna har kommit upp här i tråden. De kanske är för gamla.
min pålla tyroler haflinger _(_;