Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror - om det är den Melson jag misstänker att det är - att han har Ulli som mormorsmor! Vi får se om jag minns rätt ...![]()
Välkommen till haflingertråden du också, MalinNemo!
Jag minns era hästar! Alltså, jag har aldrig sett dem, men det var jag som registrerade dem när det begav sig. Jag pratade med din farfar (?) också, he he, det minns jag så väl. De kommer inte från Tyrolen utan från Salzburg (det är noga i haflingervärlden var hästarna kommer ifrån ... inte för att JAG bryr mig, men ...). Om jag inte minns fel var flera av dem e. liz. Arcadian, e. Afghan II och med samma möderne som "vår" (ja hon är inte min på pappret, bara i hjärtat ...) Cassiopeia. Vad kul att du ska börja rida in dem nu!
Kul! Det där med mulen in i kameran känner jag igen - antingen det eller uppmärksamheten på annat håll, eller hänga på mig - det är dom variationerna av bilder jag har på Wincent.
Min gula labbe heter förresten LivaAlla i stallet tycker det är så roligt att båda mina djur har nästan samma färg (fast Liva är ju mycket ljusare)
Ser framemot bilder på DIN Livas fölis - det lär ju bli väldigt snart
Mina föräldrar har redan fått 3 highland cattle kalvar i år.
Den ena föddes under snöstorm måndag den17och kallas nu "Snövita". Det är helt otroligt vad dom små kalvarna klarar av.
MalinNemo - vill inte du berätta lite mer om hästarna och hur ni kom på att importera en sån flock flingor, om ni inte har haft flingor innan. Verkar som en spännade historia tycker jag.
Brukar kolla på bilder och filmer på hans hemsida, helt underbara!
Fina bilder på wincent, han är nog en av dom ljusaste flingor jag sett!
kul med färgvariation!
Men vad kul! och visst har du visat bilder på honom tidigare!
Ska jag vara ärlig så kan jag inte påstå att han är så lik nån av sina sykon jag sett! ev ett sto u. Harras! inte heller sin mamma som var ganska grov och "ful" men helt underbar!
Men han ser jättefin ut! Hur är han i tepramentet?
Vad jag vet har han iaf 5 syskon i sverige, 2 valacker e. Wildhuter 1 sto e. Wildhuter, 1 sto e. Harras och 1 sto e. liz.Wildkogel
Till höger är det jag och makaba till vänster mimba med dotter e. Wirbelsturm!
![]()