Haflingertråden

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 586
  • Visningar Visningar 105 146
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Haflingertråden

Vad fin den var! Och vad duktig du är som satt ihop bilder och text och musik! Kreativiteten flödar på fler håll här i kväll ser jag! :banana:

Det var lite roligt faktiskt att göra den. Jag har varit lite avis på andra som gjort filmer förut men nu vet jag hur man gör :).

Nu ska jag göra en till min gammeltant :love:

Ahaa mormor till Stratos det kan ju förklara varför jag tycker han är så fin!:)

lakrits jättefin film!:bow:

Stormpil vad kul att det går bra med nya ryttaren!

hehe persikan om du filmar min dressyr då jäklar ;) hahaha de ser inte riktigt klokt ut med tanke på att busan är som hon är ;) tror ja har film från vår första tävling faktiskt :)

ska se om ja har lagt upp den ;)

min måste ha skor så i morgon får pappa leka hovslagare och sko damen hon haltar när hon går på grus hon är jätte öm i hovisarna . men men hon ska iaf få skor nu :) Hon är dessutom lite muskel öm men förhoppningsvis går de över med lite mera ridning i lugn takt . hoppas på att hinna till tävlingen den 20 april är hel taggad för de !

:rofl:

object>

watch

där är länken iaf :P ser för jävligt ut ;) :rofl:

Jo, nu fick jag till det med din film!

Jag tycker alla som ger sig ut och tävlar, vilken nivå eller gren det än är, är så modiga! Mina nerver håller inte för sånt.

Jag ska hålla tummarna för er :banana:. Och Persikan kan väl få knäppa en bild på er i allafall :D?

Ja,,,du kan ställa in hur länge bilderna ska visas. Under bilden, eller filmrutan finns ett streck med en "pil" på....du kan flytta på "pilen" och bestämma hur länge de ska visas.

Filmen var jättebra, rolig text...men jag hann inte med att läsa :D.
Kolla om du kan ändra tiden på bilderna så vill jag kolla igen...men det ser jättefint ut :love:

Hahahaha,,,men gud så söta de var. Det bara kryllade av flingor jue..hihihi.
Alldeles underbart :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 495
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 988
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 100
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna