Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Haflinger

Magsåret är nära vill jag lova!!!! Hoppas att de ringer o säger att hon kommer redan i kväll men det är nog en utopi!

Snart är det dax för Strömsholm också,jag hoppas att träffa på en del av er där. Tycker att vi borde bestämma en spec dag,tid o plats så vi kan träffas! Finns så många av er som det skulle vara så roligt att få träffa "in person". Någon som hänger på???/L
 
Sv: Haflinger

Vi ska dit och tävla lite. Man skulle haft en sån där Bukekeps kanske...
Skulle vara kul att gissa Bukare på middagen kanske! :D
 
Sv: Haflinger

För våran skull måste du ju stå redo med kameran i högsta hugg och dokumentera hennes ankomst!:bump:

Angående strömsholm ska jag dit, fast jag vet inte vilka dagar, söndagen självklart förhoppningsvis lördagen med!:banana:
skulle kanske tillverkat en golden_tinka keps!:)
 
Sv: Haflinger

Kan du vara så vänlig att göra det! Bara jag slipper att ha en Arna-keps på mig så. Ni ska bara veta hur många gliringar jag fått för det namnet! Mina kompisar brukade kalla mig "Elaka-Arne" när jag var yngre (å nu med ibland förresten):rofl:
 
Sv: Haflinger

Kul idé! Vi kommer på söndagen till hingstvisnigen. Måste ju vara med när liz.352/T Nachtmann visas! Det är ju faktiskt "vår" hingst då han ju tillhör Haflinger Pferdzuchtverband Tirol men licades till Sverige för två år. Första HPT/STH hingst som visas på en SHF avelsvärdering, det vill vi inte missa:rofl: Vår egen "Alpkotte" får snällt stanna hemma!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Haflinger

Jag ska förstås också till Strömsholm. Ni känner igen mig på att jag kommer att sällskapa med den tjockaste hingsten på hela stället ... Jag kommer inte att vara särskilt social, man brukar inte bli det av att visa hingst!

Tillägg: Sen ser jag ut lite som en haflinger också ... :rofl:
 
Senast ändrad:
Sv: Haflinger


nu provar vi!
Detta är på skogs-DM i vintras när stackars shoshone nyss blivit inkörd. Här gör vi lunnbänken och det var första gången jag klarade den, :banana:även för shone.
 
Sv: Haflinger

Kopiera det som står vid IMG Code dvs så här [IMG ]http://i185.photobucket.com/albums/x270/persiko/skogs-DM3.jpg[/IMG ] utan mellanslagen.
Bilden var rätt stor märkte jag.

BTW: Såg Saffi i albumet, hon är ju bara så läcker! Har ridit henne en gång för över 11 år sedan! :angel:
 
Sv: Haflinger

skogs-DM3.jpg
[/IMG]
jaha, men ja tog URL:en eftersom det stog det i rutan! då kanske det går nu då!
ja saffi är helt underbar, therese har gjort sånt jobb med henne, otroligt väluppfostrad och samarbetsvillig, hon e ju mamman till min häst och jag är på väg åt samma håll med henne känner jag.
jaha, för över 11 år sen?? Men gud hon e ju bara 16/17 då måste hon ha vart ung och nästan nyss hemkommen, de fick henne väl som 4 åring om ja inte minns fel..
Jaha, men ska du vara me på riksutställningen? Det ska vi, ska bli så skoj första gången ja visar häst, men ja har ju gått en veckas kurs så det ska nog gå bra, hihi..
 
Sv: Haflinger

:banana::banana::banana::banana::banana:
Det gick!
Men den e ju enormos som du sa, hur gör man dem mindre då, gud va ja krånglar.. tar man typ redigera i nått program o sparar om dem i den nya storleken..?
 
Sv: Haflinger

Många fina bilder! Vilken härlig flinga du har,vad kul att du ska visa henne på Strömsholm,vilken dag?
Jag bor så nära att jag tänkte vara med alla 3 dgr, bäst att passa på!/L
 
Senast ändrad:
Sv: Haflinger

Jo, golden-tinka aldeles riktigt! Blir lite "impad" över att du hade koll på det:rofl: Han var anmäld till att göra sitt bruksprov i Österrike nu i höst men vi skjuter på det till hösten 08 då han ska följas med sin kompis från Danmark. Båda är redan inskrivna på Fohlenhof! Intill dess ska han tränas i olika dicipliner för både skolan och provet är relativt tufft! ;)
 
Sv: Haflinger

Persika! Vilken underbar haflinger du har!!! Och vad härligt att se henne i arbete, rejält också. Vi vill också börja använda våra i skogen men vet inte riktigt var man kan "utbilda" sig. Min man blev grön av avundsjuka när jag visade honom bilden!:love:
 
Sv: Haflinger

Min allra första uppfödning i skogen (syns det över huvud taget att han drar en stock?):
Niximestock.jpg


Det är inte jag som kör på den bilden! Bilden är från hösten 1991 då han var 3½ år och under inkörning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning http://sv.tinypic.com/r/728zz6/9 Hjälp! Vad för rygg har denna häst? Har mega problem med sadel
Svar
10
· Visningar
1 596
Senast: caballus
·
Svar
0
· Visningar
476
Senast: Ketrawzc
·
Anläggning Hej på er tänkte om ni kan hjälpa mig lite? Det är dags att göra om sommarhagarna och är inte helt nöjd med hur dom är nu, då dom ligger...
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: Maléne
·
Hundavel & Ras Gjorde BPH beskrivning med vår Lagotto förra helgen. Superkul och han reagerade ungefär som jag trodde :) Otroligt positiv attityd...
Svar
8
· Visningar
833
Senast: Qosack
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp