L
Linéa
Sv: Haflinger
Ja det hade varit trevligt!
Ja det hade varit trevligt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uscha. Jag har haft min flinga i snart två år. Köpte han i sverige och han har blivit importerad två år innan dess.
Hans pass som jag fick med känns lite olustigt.
Det första: Utförande datum är senare än första vacc. i sverige.
Inget är ifyllt på det där diagramet (där an ritar bläs och så) och det har han!?
Och på första sidan ska det vara en underskrift av någon. Förstår itne riktigt vad det står, och det ser ut som det är stämplat lr liknande..Börjar bli mer och mer nervös för att något är fel så jag har inte vågat skicka iväg och göra ett svenskt!? Usch usch.. nu känner jag mig hemsk!???![]()
Eldfuxen!
Hanni har lite vita fläckar på halsen,jag vet att "sotfläckar" inte är önskvärda men hur är det med vita fläckar? (Hon kanske inte är en flinga alls utan en förklädd knapstrupper)/L
I passet står det 04-10-2004 och i vac 20.09.2004. Det går ju inte och ta fel på.. Jag är mest orolig att han ska ha varit stulen. Han är chippad, men tänk om det står "nordsvensken brunte" istället!?? JO jag ska ringa direkt på måndag så får dom kolla ut och se vad jag har!!!![]()
Ohh-så spännande!!!
Ella-82´s Anton har oxå den märkningen. Fast med siffror oxå.