Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som bor på slätten och inte har tillgång till någon större del skog, men ändå har hästarna hemma. Saknar ni skogen? Är det något ni "sörjer"?
Då jag bodde skoglös så hade jag inga möjligheter att transportera mig någonstans. Idag har ju de flesta en egen transport och kan dra till skogs på det viset.Tack för era svar!
Har hittat en fantastisk hästgård i grannkommunen som är helt perfekt, förutom att det bara finns gärden runt omkring.
Jag gillar dock slätten också! Det är väldigt vackert det med. Men skogen är så viktig för mig. Tänkte om man "vande" sig vid att vara utan skogen.
Ni som bor på slätten och inte har tillgång till någon större del skog, men ändå har hästarna hemma. Saknar ni skogen? Är det något ni "sörjer"?
Sörjer så jag blir tokig ibland... Slätten är bra när flygfäna blåser bort, men det är det enda den är bra till. Ibland blåser det så förjordat så man inte har lust att gå ut alls. Smala asfaltvägar, möte med traktorer och blåst är ingen kul kombo, speciellt inte på en häst som ogillar oväder och är skeptisk till stora maskiner... Vissa perioder är ridlusten lika med noll.Ni som bor på slätten och inte har tillgång till någon större del skog, men ändå har hästarna hemma. Saknar ni skogen? Är det något ni "sörjer"?