Ha ha ha ha!!!!

Sv: Ha ha ha ha!!!!

Nej, stackare han såg ju alldeles tagen ut när han hade slungats ut, hoppas att han fick behålla några hjänceller!:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Jag tror jag dör! Hahahaha! Åh, vad jag behövde ett gott skratt idag.

Hamstrar lär inte av sina misstag. :D

Den här videon har jag för mig har varit utlagd på Buke - visst ser det ut att vara samma hjul...? Och samma hamster...?
Bakgrunden ser iofs inte helt lika ut.

http://www.kossan.se/hamster_i_hjul.htm
jag bara älskar den där videon :rofl:
sist jag la ut den var det givetvis några bukare som tycklte att dte vara rent djurplågeri.. jag skrattar lika gott ändå.. kan titta på filmen 6-7 ggr i rad och skratta lika mycket varje gång :D

skadeglädje är den enda sanna glädjen :bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
502
Senast: Emma-pemma
·
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 338
Senast: Badger
·
  • Omröstning Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 335
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar