gymnasie, wången, islandshäst

Sv: gymnasie, wången, islandshäst

Angående ponnyerna så har lärarna berättat att dom mycket väl vet om det, men inte kan göra något föräns dom vet exak vilka det var. Vilket jag tycker är synd, då det går ut över ponnyerna och något borde man ju kunna hitta på. I alla fall så vet dom det nu iaf, så ngt har dom väll hittat på, och dom har fått ett straff. Tycker det är synd om det ska ha hållit på under en sådan lång tid bara.

Faktiskt, så ville jag bara inflika att dom gånger jag har varit med och haft jour, en hel del då jag brukar hoppa in lite här och där i många grupper så har hästarna tempats varje morgon. Vet inte om det blivit bättre eller om det var i ett annat stall.

Nu vet jag inte vilka rundor vi gymnasieelever inte får rida på, för vi får rida vars vi vill, så länge vi tänker på hästarna. Enda är väll att vi inte fick rida ut på helgerna då det var älgjakt ett tag.
Nej, inte ett endaste litet krav, vilket inte är det optimala.

Det var väldigt bra, kom man fram till något under det mötet? :)

Synd! Så sa jag med i början, men nu skulle jag faktiskt kunna rekommendera det. Men bara islandsprofilen ;)

Sv: gymnasie, wången, islandshäst

Jag tycker att man ska dela upp Wången lite i travinriktningen och islandsinriktingen, faktiskt och tyvärr.
Min uppfattning är faktiskt att de som går islandsutbildningarna är väldigt annorlunda än de som går travutbildningarna, i alla fall vad gäller gymnasieutbildningarna.
Denna tråden ligger i Islandsforumet och handlar om islandsprofilen, så tycker faktiskt att det som gäller travstallarna ska lämnas utanför denna tråden.

Håller med om att vi alltid brukar tempa. Den enda regelbrytningen jag tror att jag någonsin sett med islandshästarna är väl att vissa ibland går med två hästar istället för en.
Jag tycker att islandsinriktningen är väldigt bra, och är otroligt nöjd med den. Saker kan förbättras men tycker också att saker blir bättre hela tiden.

Väljer man att tänka negativt och fokusera endast på de negativa saker är det ju klart att man inte kan rekommendera skolan, men tycker faktiskt att det är onödigt att skriva massor av ogrundad fakta som inte ens stämmer i en tråd här.

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 287
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hejsan! Jag söker ev en amma till våra rottweiler valpar. Tiken fick akut kejsarsnitt den 27/6 och efter det har inte tiken mått bra...
Svar
10
· Visningar
1 546
Senast: ingela119
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 162
Senast: Lillefrun
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 225
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka