Gymkhana material?

N

*Natta*

Hej alla!

skulle vilja veta vart man kan få tag på gymkhana material (stolpar, muggar, tunnor m.m.) och vad det kostar

Ha det bra! Hej!!

Sv: Gymkhana material?

Jag var inne på www.gymkhana.nu och där kunde man maila och fråga om saker, varför inte maila dit och fråga, där måste dom ju veta!! :idea: :idea:

Lycka till

har gjort detta, men inget svar än tyvärr..

där finns en länk oxå för de som är intresserade av att tillverka/köpa material i Sverige. Tyvärr fungerar inte den länken... :(

Hej igen...
Jag mailade dit och fick svar på din fråga (och min) Du kan PM:a mig så kan du få hela svaret....

;)

Heisann!

Det nærmeste stedet du kan få kjøpt utstyr for Gymkhana er

www.baneutstyr.no.

Det ligger i Norge men de sender varer rimelig til Sverige og har nesten alt du trenger.

Ponytack

Är det nån som vet hur man får tag i Gymkhana saker billigt? :D

Man kan ju tillverka en hel del av sakerna helt själv om man ska ha dem till hemmabruk!

Man kan ju alltid fråga om man kan låna eller hyra från ngn ridklubb, dom behöver ju inte materialet nu på sommaren :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 778
Senast: Maniac123
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
970
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 681
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 022
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar