GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Jag är så glad att jag inte spelar för pengar jag inte kan vara utan, så att jag alltid har råd att glädja mig över fina prestationer. Jag ska börja Tro på Bukehästarna!

Grattis Humlan - såg kalas ut!

grattar kretsen kring (och mig själv som sköter galoppträningarna)
EYE Of A SPIRITS seger idag...:bump:

Jag hänger på och grattar (och givetvis alla Humlans och alla andras segrar också) Bamses seger idag också! Redan en stark kandidat till nästa års "årets comeback" på Buke....:bump::bump::bump::banana:

Jag hänger på och grattar!!! Det var jättekul!! Speciellt med tanke på att det var en hel del här på Buke som tyckte det var vansinnigt att fortsätta med hästen (minns den diskussionen). Jätteroligt att han fick vinna och visa att han fortfarande VILLE och kunde!!! :bump: :bump: :bump: 40,000 är inga fel heller!!! Duktig pojke!

Grattis Bamse!:bump: Kul att han gillar att tävla igen lika mycket som han gillar att bli löshoppad och galoppera upp för backar!:bow::bow:

Grattis till alla andra också!:banana::banana:

Grattis från mig också... :idea:

Ska vi enas om att Ideal Sunds avkommor är seeeeeeeeena? :D

Och Humlan till Myggans seger så klart!!! :bump::banana::bump:

Tackar :D
Han hade visst ´varit väldigt tapper då han fått "ta emot" två tryckare....:bow:

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 139
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 397
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 553
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Specialsök (Röd kong)
  • Uppdateringstråd 31