Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, men man ser det på fjädrarna och kroppsspråket och hör det på ljuden de gör.Dum fråga förmodligen, men går det att se på deras ansiktsmimik om de är glada, arga osv?
Och nu ljög jag, de kan få himla mjuka ögon när de är jättenöjda också. De kisar nöjt.Nä, men man ser det på fjädrarna och kroppsspråket och hör det på ljuden de gör.
Mycket nöjd och trygg fågel.Dum fråga förmodligen, men går det att se på deras ansiktsmimik om de är glada, arga osv?
Jag har för mig att de kan bli smalare i ansiktet när de blir rädda?Nä, men man ser det på fjädrarna och kroppsspråket och hör det på ljuden de gör.
Det är möjligt. Generellt sträcker de förstås gärna på halsen när de är oroliga elelr nyfikna och ser kanske smalare ut därför? Ögonen blir ju större också.Jag har för mig att de kan bli smalare i ansiktet när de blir rädda?
Hur gamla kan de bli förresten?
Jag tror de kan bli så gamla som tjugo år i fångenskap, men runt tio är nog vanligare.Hur gamla kan de bli förresten?
Har noll koll på fåglar.
Vilken catwalk!...och sassy Prim.
Visa bifogad fil 150021
Eller hur! Jag tror han är mycket medveten.Vilken catwalk!