Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, så snällt! De är så himla mysiga.Vad fina ni är!
De kommer absolut på inkallning i buren men jag skulle inte våga ha dem helt lösa ändå. Inte alla fyra samtidigt i alla fall.@Sel Tränar du dem att komma på inkallning och sånt? Tänker om de kan vara fria ute när de är vuxna?
Det skulle jag älska som turist Eller "bara" möjligheten att vara med någon fågel på ett fint ställe vid hotellet och fotografera lite.De kommer absolut på inkallning i buren men jag skulle inte våga ha dem helt lösa ändå. Inte alla fyra samtidigt i alla fall.
Jag hoppas ju att jag ska kunna ta ned någon av de tamare till framsidan av hotellet så att folk kan ta kort med dem och liknande - kanske låta dem flyga till folk som man gör i fågelshower. Det tror jag kommer att funka. Dandelion gillar verkligen att flyga till armen.
Men åh så coolt!De kommer absolut på inkallning i buren men jag skulle inte våga ha dem helt lösa ändå. Inte alla fyra samtidigt i alla fall.
Jag hoppas ju att jag ska kunna ta ned någon av de tamare till framsidan av hotellet så att folk kan ta kort med dem och liknande - kanske låta dem flyga till folk som man gör i fågelshower. Det tror jag kommer att funka. Dandelion gillar verkligen att flyga till armen.
Hen har säkert googlat hotell+fågel och sett alla bilder du lagt ut på rum och mat för att veta att det fanns god service på stället innan hen landade.Vi har finbesök idag! En liten tävlingsduva har landat och verkar trött, så hen får bo i fasanhörnet, äta och dricka och om hen inte flugit vidare ikväll försöker vi hitta ägaren via ringnumret. ❤
Visa bifogad fil 149924
Vi har finbesök idag! En liten tävlingsduva har landat och verkar trött, så hen får bo i fasanhörnet, äta och dricka och om hen inte flugit vidare ikväll försöker vi hitta ägaren via ringnumret. ❤
Visa bifogad fil 149924
Man kan tävla med brevduvor, vi hade en som stannade och vilade på gården när jag var liten, vi fick söka upp ägaren som kom och hämtade den.VAD är en tävlingsduva?!
Jag visste inte att det flög runt tävlingsduvor! Eller att ens tävla med duvor är en grej! Fascinerande.Vi har finbesök idag! En liten tävlingsduva har landat och verkar trött, så hen får bo i fasanhörnet, äta och dricka och om hen inte flugit vidare ikväll försöker vi hitta ägaren via ringnumret. ❤
Visa bifogad fil 149924
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/s...or-har-200-stycken-hemma-kanslan-ar-obetalbarJag visste inte att det flög runt tävlingsduvor! Eller att ens tävla med duvor är en grej! Fascinerande.
Precis det @Blacksmithfarm skrev.VAD är en tävlingsduva?!