Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det ska du....bara att fortsätta tråden , men vad kostar ett ägg från ovan fågel?Jag säger för övrigt inte att jag ska eller att jag har råd men... ägg just nu på Ebay;
Visa bifogad fil 146016
Ser att du svarat, 500 spänn för 1 ägg? Ja då hade tom jag valt kläckmaskin.Bara typ tusen spänn för två ägg, men det är vinterhärdiga fasaner.
Kanske projekt för nästa år? Om guldisarna blir poppis kanske hotellet sponsrar.
Eller hur! Men de är ju supervackra, jag skojar inte om att överväga för nästa år.Ser att du svarat, 500 spänn för 1 ägg? Ja då hade tom jag valt kläckmaskin.
Trean menar jag förstås. Jag förvirrar mig själv.Ännu en stressfull dag med lilla Femman som inte blir bättre, tvärtom. Jag har bestämt mig för att ringa veterinären på Måndag. Det känns inte rättvist att stressa hen dag ut och dag in när det inte går åt rätt håll - de är så livliga nu och ska ju flyga och springa men hon kan inte ens gå. Att tejpa fast fötterna på henne och linda in henne timmar i sträck är helt enkelt inte okej.
Vi får se om veterinären kanske har någon mirakelidé men jag har väldigt små förhoppningar.
De andra är så otroligt söta och roliga och mår tack och lov jättebra!
Vi kanske kan sponsra från Bukefalos.Bara typ tusen spänn för två ägg, men det är vinterhärdiga fasaner.
Kanske projekt för nästa år? Om guldisarna blir poppis kanske hotellet sponsrar.
Verkligen på båda punkter. Det är inte klokt hur man kan gråta så mycket och samtidigt glädjas så varmt över de små.Vad tråkigt med trean, men oh så fina de andra är!
Haha, det ska nog inte behövas.Vi kanske kan sponsra från Bukefalos.
Så mycket nöje som den här tråden har skänkt så vill vi nog alla ha en Önskerepris.
Och sedan så åker vi och tittar på dem på plats och spenderar pengar på det där balla hotellet som du jobbar på.
Det här är förresten Primrose. Jag vågar döpa dem nu.
Fjädrarna ser ut att vara för stora för kroppen.