Sel
Trådstartare
Det är det som gör gam-looken.Fjädrarna ser ut att vara för stora för kroppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är det som gör gam-looken.Fjädrarna ser ut att vara för stora för kroppen.
Vilken Disney-vissling du harJag var upp och nattade för en timme sedan, och ni är väl vana vid min fåniga röst redan så jag behöver inte be om ursäkt.
Imorgon ska de få lite pinnar och annat att hoppa på har jag tänkt, det kommer nog att uppskattas.
Det är min standardvissling till de andra djuren också, när jag liksom inte vill något särskilt.Vilken Disney-vissling du har
Skräcken! Så sorgligt.Det har hänt att någon kyckling hos mig har drunknat, jag har alltid låga vattenskålar men ibland har någon otänksam ställt ner en hink med vatten i stallet ex.
Men alla 10 är i livet än samt att ytterligare en kull om 4 har sett dagens ljus.
@Sel , vad fina dina kycklingar är och så försigkomna.
Vaktlar är ju så otroligt små. Vilka söta!Måste visa några av mina gulingar Saknar dem så mycket trots att de var rena terroristerna
Visa bifogad fil 146342
Ja Jag hade ju kineser så de var extra små. Och så skickliga på att gömma undan äggen så tre vaktlar blev snabbt väldigt många vaktlar trots att jag letade ägg i voljären varje dag Mina var jätteduktiga mammorVaktlar är ju så otroligt små. Vilka söta!
Vaktlar är så himla gulliga, men oj vad de kan vara elaka har jag förstått! Med varandra alltså.Ja Jag hade ju kineser så de var extra små. Och så skickliga på att gömma undan äggen så tre vaktlar blev snabbt väldigt många vaktlar trots att jag letade ägg i voljären varje dag Mina var jätteduktiga mammor
Så Buttercup, Primrose, Dandelion och Daffodil är namnen?Kvällens fasan är Dandelion eller Daffodil (Det är de två som är svåra att skilja åt. ) . Jag gissar höna men vi får nog vänta lite till. Det är inte klokt vilken skillnad det är från dag till dag!
Visa bifogad fil 146345
Japp! Gender neutral.Så Buttercup, Primrose, Dandelion och Daffodil är namnen?
Ja Och något fruktansvärt tyvärr. Det var därför jag sålde nästan alla mina till slut. Jag behöll Summer och Lilleputten ett år till för de kom överens och jag ville inte bli helt vaktellös, men de fick också flytta när jag började bli för trött Det var inget lätt beslut att sluta helt med vaktlar, men de hade inte kunnat få ett bättre hem Lilleputten levde ända till i höstas så han blev ganska precis fem år.Vaktlar är så himla gulliga, men oj vad de kan vara elaka har jag förstått! Med varandra alltså.
Så otroligt fin Hur stora blir de som vuxna?Kvällens fasan är Dandelion eller Daffodil (Det är de två som är svåra att skilja åt. ) . Jag gissar höna men vi får nog vänta lite till. Det är inte klokt vilken skillnad det är från dag till dag!
Visa bifogad fil 146345
Så himla söt!Så otroligt fin Hur stora blir de som vuxna?
Färgen påminner mycket om min Fluffiana
Visa bifogad fil 146353
Ja, hon var en av de finaste jag hade. Kläcktes gul, blev sedan grå och sedan mer och mer brun.Så himla söt!
De kommer väga runt ett halvkilo så de är ganska små fåglar, men hanar med full stjärt är nästan en meter långa.
En vacker dag kan du kanske ha vaktlar igen. Det fins ju flera olika sorter och någon av dem är kanske mindre aggro.
De är små jämfört med andra fasaner.Ja, hon var en av de finaste jag hade. Kläcktes gul, blev sedan grå och sedan mer och mer brun.
Det ser jag som en jättestor fågel
Skulle jag skaffa igen så blir det kineser då också fast bara en höna och en tupp så de kommer överens och är lättare att få tama. Tofsvaktlarna är väldigt snygga, men alldeles för stora tyvärr.
Kineserna är bland de snällare vaktlarna vad jag har förstått så jag vet inte vad som gjorde att mina var så elaka mot varandra. Kanske det låg i just deras gener, men hon jag köpte hönorna av sa att hennes var jättesnälla även i grupp så kanske kom det från tuppen för hon jag köpte honom av hade bara i par