Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon med erfarenhet skulle säkert kunna köna dem men jag kikar på dem och ändrar mig från dag till dag så jag tror jag väljer att inte gissa än. Ögonen ska till exempel ändra färg från brunt till blå/grå/silver på tupparna men alla mina har ju haft blåaktiga ögon från början tycker jag. De kanske inte ens blivit bruna än? Men vid typ sex veckor borde det vara väldigt tydligt!Har du kommit fram till kön på dem eller är de fortfarande för små ?
Visst är de, och det är nog så det ska vara! Tjejen med vaktlarna tyckte "Chickens are slow, ducks are slower and game birds are just nuts." när vi pratade om hur fort det går.Vilka ljuvliga små stjärtfjädrar. Dina verkar mkt mer företagsamma än mina.
Förmodligen inte det värsta som kan hända faktiskt. Inga flickor att slåss om.Tänk så är alla hanar
En flög äntligen och satte sig på matte!
Visa bifogad fil 146554
Håller med. Väldigt faacinerande, även om jag inte kollar in varje dag just nu.Riktiga fåglar blev det av några ägg.
På något sätt så är det makalöst magiskt fascinerande.
Tidig film så att jag kan komma i säng vettigt.
Tack för det.
Beroendeframkallande det här.
Fort var det gjort! Som man brukar säga.Riktiga fåglar blev det av några ägg.
På något sätt så är det makalöst magiskt fascinerande.
Tidig film så att jag kan komma i säng vettigt.
Tack för det.
Beroendeframkallande det här.