Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"But mommy, why does the bird look like a muppet?"
Ja dom ser så ömtåliga ut.Jag var för övrigt livrädd (och förtjust) över att bara hålla en av de minimala kycklingarna. Jag vet inte om jag någonsin skulle ha nerv nog att kläcka och ta hand om dem.
OT men tassarna! Äggvakt.Jag har nu varit och pussat på pyttevaktlar, ankor och marsvin och fått lammkött med historia med mig hem. Vilken underbar tjej! Jag vet helt klart vart jag ska handla kött och annat numera. Fick även med mig ett pack med vackra ägg!
Visa bifogad fil 146865
OT men tassarna! Äggvakt.
Tran-ungar är inte så snygga när de är tonåringar heller, ser ut som något bara en mor kan älska.Om jag får tro på bildbevisen kommer det att bli värre. Särskilt tupparna går igenom en ganska gräslig period när de ändrar färg.
OT men tassarna! Äggvakt.
Haha, ja! Kim tyckte att de var jättespännande de där pyttiga äggen. Jag får väl ge honom ett sedan, jag har faktiskt aldrig gett honom ett helt ägg.Jag tankte ocksa pa det
Mycket målande!Tran-ungar är inte så snygga när de är tonåringar heller, ser ut som något bara en mor kan älska.
Skulle beskriva en för en kompis och sa: "Jomen du vet hur RoadRunner ser ut när han precis blivit sprängd."
Exakt så!
Jag kom för övrigt upp till jobbet imorse och upptäckte fasaner ÖVERALLT! Alla fyra var lösa i skjulet. Pojkarna hade tydligen redan stoppat in dem flera gånger och sett till att stänga dörren. Det nya locket på lådan var visst lite för lätt och är nu nedtyngt med fyra plankor. Tur de är lätta att fånga igen!
Vet ej, men den som jag har mest kontakt med (tur att jag vet vad vi pratar om så jag kan gissa vad han säger ;-)) jobbar på kontoret i Perth. Hans obegriplighet till engelska slås bara av en kollega från NZ som jag - trots att vi delat kontor i sex veckor - knappt förstår alls.Är dina kollegor från Glasgow?
vaktelägg?Jag har nu varit och pussat på pyttevaktlar, ankor och marsvin och fått lammkött med historia med mig hem. Vilken underbar tjej! Jag vet helt klart vart jag ska handla kött och annat numera. Fick även med mig ett pack med vackra ägg!
Visa bifogad fil 146865
Precis!vaktelägg?