Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, då har jag en favorit i repris, fjärilarna!Om jag överlever till nästa år kanske det händer.
Kanske! Men i så fall gör jag det med arbetsplatsen bakom mig så att jag slipper rodda den praktiska miljön för det orkar jag inte, bara fixa fjärilarna. Det vore verkligen jätteroligt om de skulle gå med på det!Oh, då har jag en favorit i repris, fjärilarna!
Jag vet inte vad som är charmigast; fasankycklingarna eller din dialekt . (Till skillnad mot en del av mina skotska kollegor så förstår jag i a f vad du säger)De älskar verkligen sitt improviserade sandbad så jag antar att det får bli kvar. De är verkligen så himla söta. Det är synd att jag inte har hjälp att filma för de sitter så fint i handen medan man stryker dem över nacken och ryggen.
Är dina kollegor från Glasgow?Jag vet inte vad som är charmigast; fasankycklingarna eller din dialekt . (Till skillnad mot en del av mina skotska kollegor så förstår jag i a f vad du säger)
Vad de växer och så tama de ärDe älskar verkligen sitt improviserade sandbad så jag antar att det får bli kvar. De är verkligen så himla söta. Det är synd att jag inte har hjälp att filma för de sitter så fint i handen medan man stryker dem över nacken och ryggen.
Så gulligt med fågelungehuvud och en typ vuxnare fågelkropp. Typiska tonåringar.Idag har de fått krasse och hallon och jösses vad de börjar se ut som riktiga fåglar!
Visa bifogad fil 146833
Tänkte precis skriva det här, bebishuvud verkligen!Så gulligt med fågelungehuvud och en typ vuxnare fågelkropp. Typiska tonåringar.
Mina små gamar!Så gulligt med fågelungehuvud och en typ vuxnare fågelkropp. Typiska tonåringar.
De är verkligen jättetrevliga och orädda, jag är så nöjd.Vad de växer och så tama de är
Du kan ju prova att sätta kameran på ett bord eller annat som håller den upprätt så kan du filma utan att behöva hålla i den
Känns som dom sett fina ut hela tiden (utom bebishuvudet nu då ). Våra kycklingar brukar ha en period då dom kallas ruggugglor .Mina små gamar!
De börjar för övrigt få fjädrar uppe på huvudet också nu, jag får försöka fånga det på kort nästa gång.Så gulligt med fågelungehuvud och en typ vuxnare fågelkropp. Typiska tonåringar.
Om jag får tro på bildbevisen kommer det att bli värre. Särskilt tupparna går igenom en ganska gräslig period när de ändrar färg.Känns som dom sett fina ut hela tiden (utom bebishuvudet nu då ). Våra kycklingar brukar ha en period då dom kallas ruggugglor .
"vafan säger du?!"Googlebild.
Visa bifogad fil 146839
Rugguggla!Googlebild.
Visa bifogad fil 146839
Sådär lagom till högsäsongen ser de väl ut så.Rugguggla!