Guldfasanerna

De älskar verkligen sitt improviserade sandbad så jag antar att det får bli kvar. 😅 De är verkligen så himla söta. Det är synd att jag inte har hjälp att filma för de sitter så fint i handen medan man stryker dem över nacken och ryggen.

 
Imorgon ska jag få hälsa på vaktelkycklingarna. Ägaren skickade den här teasern just nu! :arghh:
1717623128198.png
 
De älskar verkligen sitt improviserade sandbad så jag antar att det får bli kvar. 😅 De är verkligen så himla söta. Det är synd att jag inte har hjälp att filma för de sitter så fint i handen medan man stryker dem över nacken och ryggen.

Jag vet inte vad som är charmigast; fasankycklingarna eller din dialekt 😉. (Till skillnad mot en del av mina skotska kollegor så förstår jag i a f vad du säger)
 
De älskar verkligen sitt improviserade sandbad så jag antar att det får bli kvar. 😅 De är verkligen så himla söta. Det är synd att jag inte har hjälp att filma för de sitter så fint i handen medan man stryker dem över nacken och ryggen.

Vad de växer och så tama de är 😍

Du kan ju prova att sätta kameran på ett bord eller annat som håller den upprätt så kan du filma utan att behöva hålla i den 🙂
 
  • Gilla
Reactions: Sel

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp