Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så söt!
Riktiga vingar liksom! Jag tycker de ser ut som små gamar just nu.Men så söt!
Och så stora de blivit!
Och så gula.Riktiga vingar liksom! Jag tycker de ser ut som små gamar just nu.
Jag har också köpt hem två små röda acerbuskar som ska in i inhägnaden, och bambun bör komma snart.
Jag måste dock erkänna att jag har reservationer för lilla trean med sitt knepiga ben. Försöker förbereda mig på att det kanske inte går att ordna.
Båda benen glider ut, men det ena är nästan vridet bakåt och så gott som omöjligt att fixera på ett vettigt sätt. Jag försöker hålla och hantera så mycket som möjligt när jag är hemma, men det hjälper inte så mycket när det glider ur position resten av tiden.Hur ser benen ut?
Det är nog mest fjunet. De kommer att bli bruna först.Och så gula.
Färgen som ger namnet börjar synas ordentligt.
Båda benen glider ut, men det ena är nästan vridet bakåt och så gott som omöjligt att fixera på ett vettigt sätt. Jag försöker hålla och hantera så mycket som möjligt när jag är hemma, men det hjälper inte så mycket när det glider ur position resten av tiden.
Men så stora och redan flyttat hemifrån till nya äventyrHar precis varit upp och sett till att de mår bra, och att även trean fått mat innan jag nattat. Jag tror de överlever.
Jag saknar dem!Men så stora och redan flyttat hemifrån till nya äventyr
Ja man fäster sig snabbt vid dom småJag saknar dem!
Samtidigt ska det bli så fantastiskt när de kan börja gå ut!
Det är ju dina Bebisar.Jag saknar dem!
Samtidigt ska det bli så fantastiskt när de kan börja gå ut!