Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kvällens video. De är så hungriga!
Maten de får är alltså samma som de har fri tillgång till hela tiden, men jag har blandat ut den med vitaminvatten.
Ja, det har varit lite upp och ned och sömnlösa nätter. Välkommen till vår mer stabila vardag!Åh vad glad jag är att jag hittade den här tråden först nu så jag slapp följa värsta dramat i realtid Sträckläste tråden trots att jag egentligen borde sova. Grattis till bebisarna och tack för att vi får följa med!
Kvällens video. De är så hungriga!
Maten de får är alltså samma som de har fri tillgång till hela tiden, men jag har blandat ut den med vitaminvatten.
Jag har visslat på dem sedan äggen började röra sig. Jag tror det är en grej, som hörlurar på gravidmagar.Ditt visslande
Som en Disneyfilm
Marigold är ett underbart namn på en höna! Lite "tantigt" sådär. Jag tror det blir en blomsteräng!Förslag på temat gula blommor "Primrose" för ljusgul jordviva som växer vilt i Storbritannien.
Alltså, fantastiskt hur snabbt fjädrarna växer innan vi vet ordet av så börjar de väl att flaxa ocksåKvällens video.
Mina katter svarade på ditt vissnande.Kvällens video.
Det gör de redan, och hoppar!Alltså, fantastiskt hur snabbt fjädrarna växer innan vi vet ordet av så börjar de väl att flaxa också
De undrar väl vad sjutton människan pysslar med.Mina katter svarade på ditt vissnande.
Det tilltalar tydligen djur även av andra sorter.