Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
U:Action som har Pontus 497 som far och Abbé 435 som farfar och Isabella 6203 som farmor
Actions mor är Orkidé som i sin tur har Orkan 444 som far och Erna 5832 som mor .
Jag sa ju att jag var novis ...
Oki, Kristel har numera hästens Reg,bevis. Men har har en gång i tiden köp vykort på hästens släkt träd. Undrar om de fortfarande säljer dessa ute i Flyinge. Har vykort på både morfarsfar o diverse andra hästar i släkten.
När jag kommer hem och kan kolla i stamboken får jag också full koll på hennes hästs stam
Vykorten du köpt antar jag är de Joja började producera i början av 80-talet. Har också nästan hela serien, nästan alla stamböcker och nästan alla hingstkataloger
Har försökt leta på Isabella 6203 på All breed pedigree... men får bara upp ett antal Isabellor utan nummer, givetvis Svhbl. Hur vet man vilken av dem det är .
Tänkte att namnet Isabelle kunde tyda på färgen och ..ja ja naivt men liiite troligt .
Du menar Pontus 497's mamma, hon var fux e Hildebert u Primrose e Primo u Vira.
På det svartvita fotot som finns i "Våra Stofamiljer" så ser hon ut att vara vanlig fux.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.