Guitar Hero

Messy

Trådstartare
är det bara jag som är FAST!

shit jag är BEROENDE!! hehe, lånade hem för Mac från butiken här om dan... första natten satt jag till 03 :angel: sen halva dagen dagen efter å ja, så har det fortsatt!

SJUKT KUL!!!


någon som vet om man kan köpa till fler låtar? inte bara spela till dig, utan typ "uppgradera" med lite pop eller modernare låtar!
 
Sv: Guitar Hero

Åhå.. Så det finns till Mac?
Är det en sån där låtsasgitarr man pluggar in i datorn då också?
 
Sv: Guitar Hero

Jag och pojken har tillbringat "ganska" många timmar framför playstationet sen Guitar Hero (III) införskaffades :P
 
Sv: Guitar Hero

vänta bara tills My Rock Band släpps! Då är det inte bara gitarr man får med. Har nedräkning tills det släpps... *Längtar*
 
Sv: Guitar Hero

Jaha, okej :). Tänkte om det var nåt liknande jag hade, har Frets on Fire på datorn, då har man tangentbordet som gitarr :D.

Men jag är totalkär i GH till PS också. Ska införskaffa det snarast :D.
 
Sv: Guitar Hero

*kl*

hur vinner man death rain?

jag har fullt å leder stort, sen bara råtorskar jag för den där j*a death rain...
 
Sv: Guitar Hero

Jag har GH3 på PC, är verkligen superkul!:D

Var riktigt avigt inställd till det från början, men sen övertygade sambon mig till o testa o nu är jag fast. Tycker det är grymt kul att spela online:angel::D
 
Sv: Guitar Hero

kostar det extra?

jag har inte reggat mig online ännu... kanske man skulle, så man blir hard core-fast i spelandet ;)
 
Sv: Guitar Hero

Helt gratis via PC o internet iaf.. Lär inte kosta något på andra konsoller eller macskulle jag tippa på
 
Sv: Guitar Hero

min vill inte skapa account :(

har kod å allt...

måste gitarren vara inkopplad med nätverkssladd eller räcker det att datorn är uppkopplad mot nätet?
 
Sv: Guitar Hero

Älskar GH:love:, är beroende kan sitta i evigheter med kompisarna. Men då ska det vara till tv'n, fof / gh ( till datan) är inte lika kul tkr jag. Desto roligare med två gitarrer också! :D
 
Sv: Guitar Hero

Nej FoF är inte alls lika kul. Man kan ju lixom inte "komma vidare" i spelet, utan bara sitta och traggla med låtarna utan att nåt händer :p.
 
Sv: Guitar Hero

Mm håller md! Förstår inte direkt vitsen md Fof.

Det ska bli kul och se sedan när Rock Band kommer ut, när släpps dt btw? :D
 
Sv: Guitar Hero

då vill INTE jag spela bas... sjukt tråkigt :cool:

my name is J O N A S... ba ba ba baaaa baaa ba ba baaaaa :angel:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 884
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 436
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Det har i ca 1,5 år varit massor av problem med mig, saker som att jag fått svårt med balansen, avståndsbedömning, feber som kommer och...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
28 398
Senast: Lillefrun
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp