Guitar Hero

Sv: Guitar Hero

På vilken nivå? :bump:

Jag sitter nämligen fast på hans battle på hard! :mad:
 
Sv: Guitar Hero

på mänsklig nivå som en skrev, dvs medium :p

hard, är det psyket nästa efter det eller?! :eek:
 
Sv: Guitar Hero

Hmmmm... *funderar*

Undra om man ska be sambon fixa Slash på Hard så man kommer vidare någon gång?:angel::D
 
Sv: Guitar Hero

Haha, nu när man har spelat på hard ett tag så blir medium lite tråkigt .. :D

AlmetosDon: Ja, det hade varit najs att komma vidare och inte bara sitta och bli förbannad och skrika varje gång man inte fixar det. och jag var sååå näääära igår!! Fast Slash är ju liksom ändå GUD! :love::love:
 
Sv: Guitar Hero

Haha, nu när man har spelat på hard ett tag så blir medium lite tråkigt .. :D

typ som igår när jag spelade on-line, bäst av 7, så hade idioten valt EASY... jag missade typ hela tiden för att det fick FÖR långsamt...

någon som vet om man kan spela on-line mot andra wii? jag lyckades inte hitta min kompis igår :(
Eller är PC& Mac själva på "nätet", kanske X-box får vara med PC & Mac :D
 
Sv: Guitar Hero

YEAH satte ÄNTLIGEN 5 stjärnor på Raining Blood på medium!! :banana: Så var alla mediumlåtar 5stjärniga, så nu tänker jag inte spela den låten på ett jäääävla bra tag.. Fyfan vad jobbig den är! :devil:
 
Sv: Guitar Hero

Shit vad duktigt!:bump::banana::bump:

Har inte fixat Slash på Hard än, men kör extreme (eller vad de heter^^) på quickplay nu istället.. Haha:angel:
 
Sv: Guitar Hero

Jag har börjat köra expert på career och klarat fyra låtar..
sen har jag börjat fixa 5 stjärnor på hard och det går faktiskt sjukt bra men den där jävla barracuda kommer jag aldrig ens få fyra på :mad:
 
Sv: Guitar Hero

Barracuda låten måste vara den sämsta låten på hela spelet.. Tycker den är så hemsk. :eek:
 
Sv: Guitar Hero

ja den är skitdålig OCH svår!
är inget megafan av Black Sunshine heller..
 
Sv: Guitar Hero

*kl*
Nu ska jag bumpa denna för att jag tycker det är sååååååå kul.

GH II (glömt hur många låtar det är i career mode)
Easy 46/46
Medium 46/46
Hard 46/46
Expert 38/46

GH III
Easy 42/42
Medium 42/42
Hard 42/42
Expert 35/42
 
Sv: Guitar Hero

Testade första gången i torsdags å nu är jag fast. Sprang till affären å köpte ett eget idag så nu har jag redan ont i fingrarna :D

Fast jag kör fortfarande på easy... får skylla på att jag är sjuk :P

Nån som vet när 4an kommer?
 
Sv: Guitar Hero

Jag vart nästan beroende av guitar hero ett tag, för f*n ifall jag inte klarade låten :devil:

Hann börja på hard innan brorsan tog med sig det hem till sig..
 
Sv: Guitar Hero

har precis köpt guitar hero 6 warriors of rock, (Wii)men det är ju inte kul att bara en spelar och jag kan inte hitta en lös gitarr någonstans så är det någon som vet var man kan köpa en lös guitarr som funkar till gh 6

eller om det funkar att köpa t ex gh 3 med gitarr och min gh 6 gitarr funkar till den?:confused:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 884
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 436
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Det har i ca 1,5 år varit massor av problem med mig, saker som att jag fått svårt med balansen, avståndsbedömning, feber som kommer och...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
28 398
Senast: Lillefrun
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp