Hmm… Fick äntligen träffa en läkare och jag visste det ju redan men hon konstaterade Takykardi och ska akut sättas in på min gamla dos hjärtmedicin och komma tillbaka om 2 veckor och kolla hjärtat igen. Fick lämna lite prover också.
Tanken var ju att jag för att komma ur depressionen och bli mer stabil skulle öka Litiumet men på fredagskvällen när jag hade lämnat prov på morgonen ringde en läkare från psykakuten och sa att jag hade Litiumförgiftning men i och med att jag inte hade några symtom mer än extra skakig så räckte det med provtagning idag efter att ha sänkt dosen. Men då försvann ju det hoppet till hjälp. Jag behöver Litium men min kropp blir gång på gång sjuk av den. Läser och letar men alla mediciner mot bipolär sjukdom och många psykiska sjukdomar har så många biverkningar och jag har redan massor av det och vill inte göra det värre.
Jag ökade en medicin rätt rejält, efter 10 dagar började den ge effekt och jag började få positiva stunder. Inte hela tiden men en eller ett par timmar då det kändes lite lättare inombords och nästan glad, kan skratta när jag leker med hundarna. Men sen bara faller allt, jag får aldrig mer än några timmar.
Jag är så besviken nu, jag hade en jätte fin förmiddag och trodde att allt var bra nu men sen på eftermiddagen kraschade jag totalt och orkar knappt leva mer. Det är bara så jobbigt och värdelöst att krascha när jag hade fått upp hoppet.