Grönt kort och licensfrågor.

Läste i generella TR om det här med priser och vem det ska tillfalla. Som jag förstått det ska rosett tillfalla ägaren, plakett hästen och premien ryttaren. Typ så, eller något :p
Men, som jag som inte äger min häst (även om jag får ha honom som min helt egna!), och har en annan överenskommelse om priser än ovanstående med ägaren (läs: Allt vad du kommer hemsläpandes med i prisväg tillfaller dig - jag alltså). Vad gäller då? Går våran privata överenskommelse "före" det som står i TR då?

Läste i generella TR om det här med priser och vem det ska tillfalla. Som jag förstått det ska rosett tillfalla ägaren, plakett hästen och premien ryttaren. Typ så, eller något :p
Men, som jag som inte äger min häst (även om jag får ha honom som min helt egna!), och har en annan överenskommelse om priser än ovanstående med ägaren (läs: Allt vad du kommer hemsläpandes med i prisväg tillfaller dig - jag alltså). Vad gäller då? Går våran privata överenskommelse "före" det som står i TR då?

Det är klart det gör :)
När våra elever tävlar ridskolans hästar så får de både rosett, plakett och hederspriser, med vet ridskolor det inte är så.

Är det förresten någon som vet hur snabbt resultaten från en tävling ska synas under ens resultat i TDB?
Var med på en tävling 12/6, men fortfarande syns inte resultatet från densamma under mina resultat. Klickar jag på tävlingen så finns resultat för de högre klasserna (Msv) från samma helg, men på båda dagarnas LB och LA klasser står det bara "0 startande" och klickar man på resultatknappen så är det blankt :confused: :confused: :confused:

Är det förresten någon som vet hur snabbt resultaten från en tävling ska synas under ens resultat i TDB?
Var med på en tävling 12/6, men fortfarande syns inte resultatet från densamma under mina resultat. Klickar jag på tävlingen så finns resultat för de högre klasserna (Msv) från samma helg, men på båda dagarnas LB och LA klasser står det bara "0 startande" och klickar man på resultatknappen så är det blankt :confused: :confused: :confused:

Resultatet ska vara inrapporterat inom tre dagar. Kontakta arrangören och/eller TDB och säg att resultatet saknas

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 199
Senast: QueenLilith
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 692
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama