Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dricka den istället för vad? Jag dricker vatten, kaffe eller te, känns inte troligt att jag skulle dricka grön cola istället.Kommer ni att dricka den gröna istället när den har premiär? Den ska tydligen vara delvis sötad med stevia dvs 7 sockerbitar istället för 11. Å så den stora frågan: Kommer den att vara eller . Är den gröna något mellan vanlig cola och light då
Kommer ni att dricka den gröna istället när den har premiär? Den ska tydligen vara delvis sötad med stevia dvs 7 sockerbitar istället för 11. Å så den stora frågan: Kommer den att vara eller . Är den gröna något mellan vanlig cola och light då
Dricker allt för mkt Cola light och zero. De drycker jag tidigare smakat med stevia har inte varit roliga men kommer testa denna.Kommer ni att dricka den gröna istället när den har premiär? Den ska tydligen vara delvis sötad med stevia dvs 7 sockerbitar istället för 11. Å så den stora frågan: Kommer den att vara eller . Är den gröna något mellan vanlig cola och light då
Jo för att dom vill sälja den gröna som hälsokostUndrar mest varför de döpt den till life.
Fortsätter nog med zero. 7 sockerbitar känns fortfarande inte lockande. Det lär få igång mitt sockersug (och ja otroligt nog ger inte sötningsmedlet i zero samma sockersug)
Ful marknadsföring av CocaCola för att lura folk vara "nyttigare"
Stor BLÄÄÄ