Grön Cola Life

Gammeln

Trådstartare
Kommer ni att dricka den gröna istället när den har premiär? Den ska tydligen vara delvis sötad med stevia dvs 7 sockerbitar istället för 11. Å så den stora frågan: Kommer den att vara :d eller :yuck:. Är den gröna något mellan vanlig cola och light då :confused:

Kommer ni att dricka den gröna istället när den har premiär? Den ska tydligen vara delvis sötad med stevia dvs 7 sockerbitar istället för 11. Å så den stora frågan: Kommer den att vara :d eller :yuck:. Är den gröna något mellan vanlig cola och light då :confused:
Dricka den istället för vad? Jag dricker vatten, kaffe eller te, känns inte troligt att jag skulle dricka grön cola istället. :wtf:

Dricker bara vatten och öl.

Jag är en sann Coca Cola addicted individ som vägrar dricka om det är "ful" cola, pepsi eller light. Det smakar blä. Denna nya låter som något mitt i mellan? Hälften gott och hälften blä? Måste nästan prova :p

Dricker allt för mkt Cola light och zero. De drycker jag tidigare smakat med stevia har inte varit roliga men kommer testa denna.

Fortsätter nog med zero. 7 sockerbitar känns fortfarande inte lockande. Det lär få igång mitt sockersug (och ja otroligt nog ger inte sötningsmedlet i zero samma sockersug)

Jag dricker inte cola alls ofta men idag testade jag ett glas grön cola och den smakar -cola.
Så är det ett alternativ till att minska ner sockret tycker jag den fungerar utmärkt. Kände ingen skillnad.

Fortsätter nog med zero. 7 sockerbitar känns fortfarande inte lockande. Det lär få igång mitt sockersug (och ja otroligt nog ger inte sötningsmedlet i zero samma sockersug)

Nej det finns undersökningar som visar att sötningsmedel inte påverkar kroppens sug efter socker.

Har inte länken här, har postat i annan tråd :)

Inte otroligt alltså :p

Liknande trådar

Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 382
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 673
Senast: Hedinn
·
Tjatter Snön gloppar från taket, dagarna blir längre och talgoxen sjunger sin vårsång utanför fönstret. Det vädras vår i luften och vad passar...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
19 474
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar