Gretzers sponsring?

X

XenaStina

Hej!
Någon som vet hur det gick med sonyericsson? JAg har letat men inte hittat något och det är ju nästan en månad sedan det skulle bestämmas om de skulle fortsätta sponsra eller inte....

/stort Gretzerfan

Sv: Gretzers sponsring?

Det finns en rätt lång tråd om detta.

Tyvärr så kommer Team Sony Ericsson att läggas ner och Maria står utan sponsor.

läste i tidningen (kommer inte i håg vilken om det va GP eller aftonbladet) att TEAM sonyeriksson skall komma till globen och att sonyeriksson skall gå in som sponsor i stockholm horse show

Stod i ridsport för ngt nummer sedan... De slutar samarbetet. Trist för de hade väl lite för satsande ungdomar ute i Europa också...

jo.. jag vet att det finns en lång tråd.. har skrivit mkt på den.. men tror inte någon skrivit sedan de fått veta hur det gick... jag har kollat aftonbladets ridsportsida (de skrev innan) nästan varje dag + ridsport.se men har inte hittat något..
men ni vet säkert att de slutat sponsra henne???? tror senaste diskussionen här var när ingen fått veta...
Hon har ju sagt att hon kanske ska lägga av då?? ooorolig... får inte hända :cry:

Jo hon måste ju sluta nu. Hon har ju ingen om sponsrar henne och då kommer hon inte kunna fortsätta. Mkt sorgligt tycker jag, har hört att hon blir tränare eller något nu då. är inte säker alls.

Ska hon sluta? Varför?
Blir man så bortskämd efter ett par års sponsring? Hon har ju klarat sig på småsponsorer förr...
Slutar hon är det nog för att hon är lite trött på det och inte vill lägga ner arbetet för småpotatis..
Hoppas att hon ångrar sig och får abstinensproblem... hihi

Vet du hur dyrt det kan vara i eliten?

Bortskämd??????????

Fundera en stund och kläck ur dig nåt mer genomtänkt sen.

Vänligen till er båda... Läs hela inlägget... "Hon kanske inte längre tycker att det är kul att hålla på för småpotatis"... Det är klart att man blir "bortskämd" när det trillar in pengar... Vem blir inte det... HAr aldrig påstått att hon inte jobbar för det eller på något sätt "klankat ner". Är absolut en av världens bästa "arbetare" som ALLTID har varit väldigt seriös. Det var ju därför hon blev uttagen...

/Emelie- som alltid på något sätt skriver så klumpigt att det blir fel... :cry: :o

Hej igen..

någon som kan ge en länk till var ni läst det här? har ju verkligen letat och inte hört ngt ang. sponsringen....
har det kommit ut någon ny stallmagazinet? för hon skriver ju krönikor där... då borde hon skriva ngt....
ahhh... hemskt om hon lägger av..... dyrkat henne läääänge.... så får det inte bli ;(

Nej, det får vi verkligen hoppas. Nu verkar det ju ha lossnat ordentligt för henne med flera framskjutna placeringar över hela Europa... Jag vet att det var i Ridsport jag läste det. Kankse 3 nr sedan. Tyvärr ligger tidningen i pappersinsamligen...

Liknande trådar

Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 562
Senast: Roheryn
·
R
Hästmänniskan Hej Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga. Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
2
Svar
31
· Visningar
2 153
Senast: Cambrie
·
Träning Hej alla! Har letat men verkar inte hitta någon tråd för oss som hoppar med islänningar! Tänker att detta kan bli en tråd för oss att...
2
Svar
20
· Visningar
1 930
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 147
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka