Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Sudd

När är det tidigaste tidigaste man kan göra en gravtest ?? Kan man göra det innan "utebliven mens" har passerat ?????

Sv: Gravtest

Jo, det finns test som sägs kunna mäta redan en vecka före beräknad mens (ex RFSUs test), men det vanligaste är att man kan mäta från den beräknade mensens första dag (Clearblue, Preg mfl). För mig har det inte funkat att mätaförsta dagen på beräknad mens, det har dröjt nästan en vecka innan jag har fått positivt utslag, men för ca 90% funkar det att testa då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 467
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 487
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar