Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Kolla in bilderna jag lyckades ta i morse :eek: Fast med mobilen därför den dåliga kvalitén.

phpvjwroe.jpg

Lite mer uppifrån
phpw0nvgz.jpg

Undra om bebis börja tycka det är trångt :angel:

*knapplån*

Min slempropp håller på att lossna, började imorse och har sedan kommit lite under hela dagen i trosan samt då jag varit på toa.

Behöver ju inte betyda att det blir bebbe snart...men det känns ändå att det börjar närma sig. :bump:

Hehe vilken päronmage!!! Jo det ser lite trångt ut därinne!

Cosmic Queen hur vet du att det är slemproppen om den bara kommer ut lite i taget? Är det bara jättesegt slem eller? (förlåt för oaptitlig fråga)

Åhhh, spännande, du får bergis snart! :)

Jag drömde om dig, mig och Pmm för några nätter sen, och vi var alla på BB samtidigt. Du fick först, sen jag, sen Pmm! :)

För mig lossnade en bit av slemproppen för drygt 4 veckor sedan.. Men ingen bebis har kommit ut ännu :(

Däremot har jag värkar idag, det gör ont.. Sambon och jag skall ut och äta ikväll och hoppas att något händer om vi rör på oss lite, han skall bara komma hem från jobbet först...

Finns det F-brunnar?

A= Avbruten kärlek, dom hoppar man INTE på..
Det är det enda jag har koll på..

Usch jag är lite nervös.. Ett glas vin nu och livet vore underbart!

Äsch, alla vet ju att A-brunn betyder analsex, K-brunn betyder kärlek. Så hoppa över K-brunnarna du, det är nog säkrast! :D

Är du nervös över att det ska vara på gång?

Just ja.. Alltså hoppar jag över A.brunnarna och hoppar PÅ K-brunnarna?

K-brunn kan betyda krigsbrunn också, och jag och bebisen har ett litet krig här hemma..

Ja, jag vill inte föda barn än på ett tag.. Tycker den ligger rätt så bra därinne... I sisådär 18 år till.

Du tänkte så att den kommer ut som färdig 18 åring eller?

Jag vill vill VILL verkligen att bebis ska komma ut nu, allt är åt helvete. Jag har ont, trött är bara förnamnet, och framför allt orolig att något ska hända bebis innan han kommit ut...:(

Passa på att vila, jag sov hela natten på soffan tills sambon kom hem 05 (han vaktade ett tåg själv hela natten stackarn :( ) Då gick jag med honom in i sängen och sov till 11, gick upp o la mig framför tvn, somnade, vaknade 13 av att sambons telefon ringde, väckte honom, han åkte och jobbade igen. Jag sov till 15.. Sen dess har jag hållt mig vaken. Skulle lätta kunna gå och lägga mig för natten nu.

Bebis ligger jättebra i din mage och tycker det är varmt och skönt, förmodligen vill den absolut inte ut i denna kalla värld..

Jag har också ont, men efter dagens värkar så börjar jag inse vad dom menar med smärta så nu står jag hellre ut med det onda jag hade innan värkarna satte igång.. :angel:

Men jag då? Jag vill ha ut honom! :mad:

Jag vaknade just, efter att ha sovit en eftermiddagslur på 2 timmar! :) Ska ut med hunden på en långsväng, så kanske bebis vill ut snabbare! :idea:

På min mage händer inte alls mycket. Nu har jag gått in i v 22 och ser ut såhär.

Photo_18942_640973.JPG

Fast jag känner mig mycket större än vad jag ser ut. :angel: När man ska ta på sig sockar och skor känner man liksom hur det är trångt i magen när man ska böja sig ner. :D

Vänta bara tills du är i vecka 38 :) Nu får min sambo ta på mina sockar, det finns inte en chans att jag ska klara det själv! :)

Jag tycker att det syns mer och mer på dig! :)

åh, sådär liten fin mage har inte jag haft sen jag var typ 15!
Men var glad för det, jag skulle så gärna ha en liten mage nu, inte en som gör att man får använda domkraft för att resa sig ur sängen.. ;)

Men jag då? Jag vill ha ut honom! :mad:

Honom, är det en honom?
EGO :D:p

Jag vaknade just, efter att ha sovit en eftermiddagslur på 2 timmar! :) Ska ut med hunden på en långsväng, så kanske bebis vill ut snabbare! :idea:

Åh, jag vill också ha en hund att promenera med, jag hoppas lyckas råda bot på detta i helgen om vi skall hälsa på sambons syster.. Jag har bestämt mig för att kidnappa hennes otroligt fula hund..

Ibland syns det jättemycket. För då kan man känna hur det liksom spänner och värker i hela magen och så står magen rakt ut ett tag. Men den försvinner igen när bebis lagt sig tillrätta. :D
Även om jag längtar efter att ha en sån fin gravidmage som alla andra här i tråden har så har jag börjat inse att man nog ska vara glad så länge man får vara liten och nätt. :D

Min kompis har ett fåtal veckor kvar, tror att hon är i vecka 34 eller 35 nu, och hennes bröst är fortfarande större än hennes mage. Fast då har hon iofs riktiga meloner. :angel: Men alla blir förvånade när dom hör hur liten tid hon har kvar.

Som sagt, var glad så länge du är så där nätt, snart kommer det säkert bara att smälla till på dig, så ser du ut som en annan valross (jag)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 722
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 035
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 160
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Bildtråd