Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*knapplån*
V.39 & 14 dgr kvar till BF
Men hjälp vilken dubbelhaka jag fått. Det som inte satt sig på magen har satt sig på hakan helt klart. Morgontrött på bilden, nyss klivit upp...
Jag har också fått en jäkla dubbelhaka!
Dubbelhakeklubben!
Äsch då, du ser ju skitpigg ut!
Fin mage du har!
Jag tror lite av Mr slempropp lossnade nyss... Kom som något geleaktigt, fast inte alls mycket!
Var jag trött igår så är de ingenting motför vad jag är idag...vilken natt.
Krampen i magen som igår satt långt upp & gjorde magen stenhård har gett med sig, nu är det mer som mensvärk som får sina toppar under värkarna + att jag mår illa och är dålig i magen.
Sitter "mensvärken" långt ner så kan det ju vara livmodertappen som börjar mjukna och förbereda sig. Hoppas ni har eran bebis snart.
nästan precis så där höll de på för mig åxå. 4,5 dygn senare va Nova ute. *håller tummarna för att de e på g*
Åh vad orättvist! Jag vill oxå at tmin bebis ska välja att titta ut snart
Vi möblerade om lite i helgen och så kasta jag mig på soffan å sa att jag måste vila för nu fick jag värkar, sambon fick världens panik i blicken, jag hade glömt att informera honom om förvärkar och att magen tränar för fullt inför förlossningen Han är jätte orolig över att jag ska va lika snabb som min mamma när de väl gäller
Vi möblerade om lite i helgen och så kasta jag mig på soffan