Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Nu har jag dock bestämt mig för att räkna med att gå över tiden minst två veckor.

Jag förstår idén... men man ska nog göra som när man väntar föl - räkna med en månad åt VARJE HÅLL som man måste vaka...

Jag hade fiffigt nog (tyckte jag alltså :p) planerat 2 veckors semester innan första bebin för att kunna vila lite för sista gången :smirk:

Gissa vem som kom två veckor för tidigt?

Andra gången slog jag till en med en månads planerad semester.

Gissa vem som kom första lediga dagen? :smirk:

Ja, det lär vi göra!
Jag börjar se framemot det mer, men föreställer mig det värsta (vilket skapar lite oro såklart) för då blir jag inte så besviken om bebisen är jättesvår.. Då är allt som inte blev som jag trott bara positivt ju!

Jag förstår idén... men man ska nog göra som när man väntar föl - räkna med en månad åt VARJE HÅLL som man måste vaka...

Jag hade fiffigt nog (tyckte jag alltså :p) planerat 2 veckors semester innan första bebin för att kunna vila lite för sista gången :smirk:

Gissa vem som kom två veckor för tidigt?

Andra gången slog jag till en med en månads planerad semester.

Gissa vem som kom första lediga dagen? :smirk:

Ja! Fast jag vakar inte, det vågar jag inte, kommer jag inte våga göra med mitt sto heller nästa år... Men inatt drömde jag att slemproppen gick, när jag vaknade på morgonen (*host* kl 12) så visste jag inte om det var sant eller om jag drömt.. Har funderat ett tag nu och insett att det var en dröm så jag kan slappna av ett tag till.. :angel:

Men jag har redan haft 1 månads "semester".. Tur att denna inte gör som dina och ploppar ut när semestern börjar :P då hade den vart väldigt tidig... :D

*kl* 4 veckor kvar till Bf :bump:

phpbcbpqv.jpg

php5d36ae.jpg

*knapplån*

Prick 3 veckor kvar till BF :love:

Ser helt slut ut på kortet, har haft en jobbig dag, känt mig så trött & sliten, samt oooont i magen, långt neråt. Ska till BM på onsdag, ska bli intressant & få höra om bebben kanske fixerat sig så det är därför jag haft känningar?

Halva släkten tror pojke och halva tror flicka! Hoppas vi inte behöver vänta allt för länge på att få veta.

Ser precis ut som de maggarna jag släpat på = 2pojkar :love:!!

Hehe, frågan är ju vad bebis håller på med, kolla bilden framifrån nere på min högra sida :p Kollade alla andra bilder och det ser lika skumt ut där!

*kl*

Tycker allas magar här sitter så perfekt på mitten.
Min mage ser ut som om någon har lagt in en rugbyboll där ena änden sticker ut på höger sida vid revbenen.
Det finns ingen bebis på vänster sida :o

Jag beställde amningspaketet. Det såg så skönt ut.
Kommer förmodligen beställa ytterligare amnings BH när jag provat den som kommer i paketet...

En helt dagsfärsk bild på mig och magen, v.38

Har ingen bra dag idag, så fruktansvärt svullen i ansiktet, händerna och fötterna.. För att inte tala om benen.. Tur att jag skall till BM idag.. Får hoppas att hon har något vettigt att komma med denna gången...

Du kan ju fråga henne om när du och Jolanta på Bukefalos ska få se sina små? :D

Vilken BAUTA mage! Jätte fin!

Ja, de var jätte sköna, jag ska beställa en till!

Men bebis har bytit sida och den här gången hann jag t.om få det med på bild :D Magen ser lita annorlunda ut mot vad den brukar.

36+1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 724
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 035
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 160
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka