Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

kl
Jag tycker min mage är så liten :p..
vecka 31, snart är h*n ute.. lääängra så mycket:love:
14926712.jpg

Jag hade åxå en liten mage. Jag tyckte den va jobbig att släpa på. kan bara tänka mig hur jobbigt de måste vara att ha en jättemage=)

Nu har jag smygit omkring här bra länge och kollat på alla vackra magar, så nu är det väl dags att jag visar min egen!

14959882.jpg

14959884.jpg

Lite skillnad har det allt blivit! Känner mig jättestor nu, fast jag inser ju att det lär bli värre. :angel:

//E.

Bebis kanske har vänt på sig så magen inte sticker ut lika mycket=)
Du kommer nog få en liten smidig mage=) skönt att slippa slå i allt=)

Man undrar var tusan de får plats!

Ja, eller jag behöver inte undra längre för min både syns och känns nu. Så här ser jag ut i v 26+3

Nu känns det som om skinnet nästan är stretchat till max... Är lite rädd att jag kommer se ut som en zebra innan det här är slut. Har masserat den med avocadoolja idag. Det var skönt i alla fall. :D

Då jag redan töjt min hud en del pga övervikt (iofs har jag haft den länge, men har redan några blekta bristningar) så hoppas jag att min ev. gravidmage blir liten så jag slipper töja ännu mer. Det är säkert olika för alla hur mycket bristningar man får och hur lös huden blir efteråt, hoppas jag har något bra fysiskt anlag iaf...

Så är det för mig med, pga kraftig övervikt så har jag sedan innan en stooor hängmage med massor av bristningar. :( Gick ner 40 kg innan jag blev gravid & allt bara hängde. Nu är jag i v.36 & har fortfarande inte fått några nya bristningar iaf & det känns inte som om magen blivit speciellt uttöjd heller, mer än det som var innan pga övervikten jag hade.

Sant. De säger väl att man inte kan göra nånting åt dem ändå. Men det är skönt att olja in den, dessutom får den en rolig grön färg av avocadooljan! :D

Min mamma har jättemycket bristningar, men jag har nog inte hennes skinntyp, snarare mormors och hon hade inga bristningar. Time will tell. Det är ju inte hela världen heller med ett par zebraränder!

KL

Varit hos BM idag.

Blodtryck: 110/60
Hjärtslag: 135
SF mått: 33 ( den andra BM kan inte vetat vad hon pysslade med)
Huvud: ruckbart

Allt var perfekt, och BM skrattade och sa att nu var allt min mage full!

Vart tog "all-tid-i-världen" vägen ?

Tycker min graviditet har gått så långsamt MEN NU :eek:
nu är det plötsligt bara 23 dagar kvar :crazy:

Är jag redo än ?!?!

du hinner bli redo och tycka att du varit gravid allderles för länge=) Jag fick lite panik när de bara va nån månad kvar. sen när de va nån vecka kvar tyckte jag att de va dax för bebis att komma ut. men jag hann tröttna rejält innan hon väl bestämde sig för att komma ut=)

Vart tog "all-tid-i-världen" vägen ?

Tycker min graviditet har gått så långsamt MEN NU :eek:
nu är det plötsligt bara 23 dagar kvar :crazy:

Är jag redo än ?!?!

Nu är det ännu mindre dagar kvar:o
De ringde från förlossningen i morse och ändrade datumet från den 17:e till den 16:e.

Ena stunden känner jag mig :crazy: nästa stund :banana: snart får jag träffa min lill* inneboende :love:

Tror ni det står i pannan på bebisen vad för namn detta barnet ska ha? :angel:
Vi har inte kommit fram till något över huvud taget, inte ens några förslag som vi kan enas om.

Stackarn kan ju inte döpas/namnges till Persson enligt storasysters önskan :eek::rofl:

:rofl: Klart lill* kan det :angel:

Vi har 2 förslag, Rasmus å Wilma, får se vad som kommer ut sen! Garva som en galning i morse när jag låg och funderade på namn, vi har inga tilltänkta mellannamn, så kom jag och tänka på min pappa. hahaha.... Bernt :rofl: Det lär ungen bli ensam om att heta om det blir en han!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 795
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 035
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 168
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka