Lillasystern

Trådstartare
Vad gör man nu då? Har precis testat positivt, min sambo är inte hemma så jag måste vänta tills jag kan berätta det för någon. Vad ska jag sysselsätta mej med under tiden, vandrar runt i huset och stirrar på stickan.
 
Sv: Gravid!!

Jippie!!
Grattis!!! :bump:Antar jag???:confused:

Vad ska du göra då? hmm...
planera en mysig middag eller nått, piffa dig själv, kanske köp nån gullig bebispryl att lägga fram.
Förbered för själv avslöjandet helt enkelt!!!:D
 
Sv: Gravid!!

Grattis, grattis! :bump:

Planerat eller Ooops?

Säger som tidigare talare, förbered avslöjandet på ett fiffigt sätt! T.ex kan du packa en picknickkorg med lite godsaker, möt upp honom längs vägen (har ni fint väder idag?) stanna nånstans o mys, be honom packa upp korgen där du gömt en lapp där det står... "du ska bli pappa" ..

Grattis än en gång!
 
Sv: Gravid!!

Tack! Ja det är verkligen jättekul :bump:
Det gick nästan lite för fort, vi hann inte ens börja försöka på allvar och nu är jag gravid. Fattar inte riktigt hur det gick till.
Jo jag ska väl ta och fixa till mej lite, städa huset.. Nu har den värsta chocken lagt sej iaf. :)
 
Sv: Gravid!!

Det regnar här men annars hade en picknick varit en bra idé. Ett litet annat problem också, min lillebror kommer hit samtidigt som sambon kommer hem så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna berätta för sambon utan att lillebror hör. Fast å andra sidan, vad gör det om han nu skulle råka få veta.:confused:
 
Sv: Gravid!!

Vad ska jag sysselsätta mej med under tiden, vandrar runt i huset och stirrar på stickan.

Surfa runt på Buke såklart! :idea:

Grattis! :bump:
Visst känns det lite konstigt när det går så fort?
Jag och sambon hann inte heller börja försöka "på riktigt". Är i v.13 nu :)
 
Sv: Gravid!!

Grattis, så kul!
Jag har också nyligen testat positivt. Mitt sätt att avslöja det för sambon var att hysteriskt skrika ut sambons namn inne på toaletten. När han väl kommer in(tror väl att jag håller på att dö)står jag med stickan i handen och hoppar jämfota, skrattar och störtbölar. :crazy:
Kanske inte det mest romantiska sättet att berätta på. :D
 
Sv: Gravid!!

Grattis!!

Jag är själv i 6 veckan.

Jag skrev ett litet kort till sambon.

"Grattis du ska bli pappa":banana:

Lycka till kramis
 
Sv: Gravid!!

Du är medveten om att vi vill ha en rapport imorgon va??!!:bump::bump:
 
Sv: Gravid!!

Åhhhhh.....
GRATTIS:banana::bump:
Sambon o ja har försökt i 6 mån nu o inget hänt.Köpt ett ÄL-test nu så nu hoppas vi på att pricka rätt.( Ska börja testa på lörd, håll tummarna för oss)
Grattis igen...:bump::)
 
Sv: Gravid!!

Tack så mycket!!

Jag sa åt sambon att jag ville visa honom en sak i sovrummet, där visade jag honom stickan. Han blev jätteglad men min lillebror va i rummet intill så vi va tvugna va lite tysta.

Har varit på släktträff i helgen å då får man ju såklart kommentarer om att vi borde skaffa barn. Då har jag bara lett och tänkt om dom bara visste.. :banana:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 359
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 437
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 505
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 972
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp