Status
Stängd för vidare inlägg.
L

linda_04

Jag slutade med mini-piller för 2 veckor sedan, hade mens för 1 vecka sen. Nu mår jag lite illa, varit trött, lite "större" bröst. i natt hade jag svårt att sova pga att det gjorde ont i ena vaden, den killade och gjorde ont..
tror ni jag är gravid? när ska jag kolla? har ganska oregelbunden mens..
 
Sv: Gravid?

Om du hade mens för en vecka sedan är du nog inte gravid... man har ju i regel ägglossning två veckor efter mensen.
 
Sv: Gravid?

tror inte att du är gravid.. Kan mycket väl bara vara biverkningar från minipillerna, det tar ju ett tag för kroppen att vänja sig.

Men helt säker kan du ju inte vara förren du testat dig.
 
Sv: Gravid?

Biverkningar, det är 7 månader sen jag slutade och inte är jag gravid!

Det kan ta upp till 12 månader innan allt fungerar som det ska.

Stickningar och kramp i vaden har jag oxå fått flertal ggr och det beror på små små små blodproppar :eek: kul å vara 21 och ha åderbrock :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
981
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 457
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel
Dagbok och orolig att inte bli tagen på allvar! Jag har känt mig väldigt sliten och trött i många år och har väl kanske vant mig vid det och...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Wille
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp