E
ericsson
Som rubriken antyder är jag helt oplanerat gravid. Har två barn på 3 och 4 år. 4 åringen blev till med hjälp av IVF. 3 åringen blev jag gravid med när storebror var bara 4 månader. Vi som inte kunde bli gravida naturligt....det förklarades av läkarna som att det händer ibland när man är så pass hormonbehandlad som inför en IVF. Vi var jätteglada för detta och dottern är underbar. Men nu, 3 år senare händer det alltså! Det som aldrig skulle kunna bli!!! Vi som inte kan bli gravida naturligt enligt läkarna....
Varför är jag villrådig då? Jo, jag är 41 år i år. Det har varit jobbigt att få två barn så tätt. Just som jag börjar bli pigg och orka med ett liv utanför hemmets väggar blir jag gravid igen..sen hade jag tänkt starta en butik i augusti. Det känns som väldigt dålig timing med ett barn till. Jag har varit glad och supernöjd att jag fått två friska, underbara barn och hade inte alls tänkt på flera barn.
Men barn är en välsignelse och underbara. Har så svårt att tänka mig en abort!
Hjälp mig med råd. Vad skulle ni gjort? Finns det någon egen företagare här med småbarn och baby?? Funkar det?
Varför är jag villrådig då? Jo, jag är 41 år i år. Det har varit jobbigt att få två barn så tätt. Just som jag börjar bli pigg och orka med ett liv utanför hemmets väggar blir jag gravid igen..sen hade jag tänkt starta en butik i augusti. Det känns som väldigt dålig timing med ett barn till. Jag har varit glad och supernöjd att jag fått två friska, underbara barn och hade inte alls tänkt på flera barn.
Men barn är en välsignelse och underbara. Har så svårt att tänka mig en abort!
Hjälp mig med råd. Vad skulle ni gjort? Finns det någon egen företagare här med småbarn och baby?? Funkar det?