Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
[okej, tack för svaret. hur länge kan man rida? rider just nu inte mkt. ca 3-4 dagar i veckan på min unghäst. men han ska ut på vila efter vi har varit med på fälttävlansträningen i slutet av maj. är det farligt att rida när man är gravid? har ju bara ont efter att jag ridit (men inte alltid).
Är du ett troll?
Annars är det skrämmande hur okunnig man kan vara i Sverige 2009.
Är du ett troll?
Är du ett troll?
*KL*
Jag må vara elak. Men det känns som en gädda i vassen. Eller ett troll på buke.
är inget troll.. just detta jag var rädd för när jag startade den här tråden..
Kan du inte försöka få tag på någon annan kurator? Du behöver verkligen hjälp, att adoptera bort sitt barn är ett stort beslut som man måste få hjälp med att ta. Du och din kille måste prata ordentligt om det här.
När du är ute och går med hunden, klarar du av att tänka på vad du själv verkligen känner och vill?
Vill du veta hur det går till att adoptera bort sitt barn vet jag för jag arbetar på familjerätten.
Visserligen, men är man intresserad av att veta saker om graviditeter så finns det ju hur många sidor som helst där man kan läsa om allt det som ts frågar om (alltså det som rör graviditeten), inte bara på forum utan också på andra sidor. Och ett intresse finns ju eftersom hon skapat denna tråd.
Och det blir bättre att kicka skiten ur någon som redan ligger därför att...?Det är skrämmande okunnigt att befinna sig i v 33 och inte vilja ha barnet. En 18-åring som inte skolkat från all biologiundervisning i skolan borde veta hur man skyddar sig eller avbryter graviditet.
Det är skrämmande okunnigt att befinna sig i v 33 och inte ha tagit reda på någonting om graviditet och förlossning.
Att sen komma med uppenbart provocerande "jag är i v 33 och rider bara lite på en unghäst 3-4 dagar i veckan och ska träna fälttävlan om 3 veckor" är antingen trolleri eller - skrämmande okunnighet.
Det är skrämmande okunnigt att befinna sig i v 33 och inte vilja ha barnet. En 18-åring som inte skolkat från all biologiundervisning i skolan borde veta hur man skyddar sig eller avbryter graviditet.
Det är skrämmande okunnigt att befinna sig i v 33 och inte ha tagit reda på någonting om graviditet och förlossning.
Att sen komma med uppenbart provocerande "jag är i v 33 och rider bara lite på en unghäst 3-4 dagar i veckan och ska träna fälttävlan om 3 veckor" är antingen trolleri eller - skrämmande okunnighet.
Det visar sig också i ts svar till mig att hon faktiskt har läst på om graviditeten i princip varje dag, och då kan det ju kanske tyckas vara lite konstigt att hon inte känner till något om foglossning t ex.