Amk
Trådstartare
Jag är ännu bara i v.6 av min graviditet och mår riktigt bra förutom att jag är tröttare än vanligt. Idag gick jag på semester, och en massa roliga aktiviteter väntar... eller? Jag har möjlighet att åka på långritt om en månad där det ska ridas 3 mil per dag i två dagar, i augusti är det hästtävlingar i tre dagar och i november funderade jag på att ta med hästen till stockholm horse show. Men, hur ska jag tänka kring att boka upp mig? I värsta fall är jag astung och sliten i november då jag dessutom jobbar som vanligt (45h/v), spyr konstant i augusti och är helt färdig efter en mil i sadeln om en månad.
Hur har ni andra som varit eller är gravida gjort? Ska man leva på som vanligt, avboka i sista stund och riskera att bli av med en hel del pengar eller är det bättre att safea och inte bestämma något förrän i sista minuten?
Hur har ni andra som varit eller är gravida gjort? Ska man leva på som vanligt, avboka i sista stund och riskera att bli av med en hel del pengar eller är det bättre att safea och inte bestämma något förrän i sista minuten?