Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

n13.gif
Grattis till 3:e platsen lsz
n13.gif

Grattis lsz :banana: :bump: :bow:ber om ursäkt för att jag höll ena tummen för vinnaren :o

Senast ändrad:

GRATTIS VICTORY TILLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bump: :banana: :love:

Max Flukt folkets nya kelgris...KNAPPAST! Hoppas Victor får hålla sig frisk ett par år till nu!

MarieJ skrev:
GRATTIS VICTORY TILLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bump: :banana: :love:

Max Flukt folkets nya kelgris...KNAPPAST! Hoppas Victor får hålla sig frisk ett par år till nu!
Håller med fullständigt!!!!

NinasApache skrev:
n13.gif
Grattis till 3:e platsen lsz
n13.gif

:love: Älskar rosa elefanter :love:

Tusen tack för era gratulationer :bow:

Kusken gjorde det bästa möjliga av situationen.....satt fast och kom ut för sent. En 3:e plats var avsevärt mycket bättre än vi räknat med från innerspår :banana:

Tack tack
han skulle visst ha varit väldigt bra....fick lucka från tredje inner 175 kvar och spurtade mycket bra..fick stryk med en längd på nya rek 15,6 AM :D

Ja! Denna gången var han jättefin, såg seg ut när han fick luckan men det var bara att han behövde en bit på sig för att få upp farten. Såg mycket bättre ut än tidigare också, igår var det finaste jag sett honom. Förra gången han var på Åby var det så illa så jag inte ens ville berätta det för dig… Hoppade jämfota med bak genom sista sväng och såg helt bedrövlig ut men rättade sig när han kom ur kurvan och höll farten bra till slut.

Denna gången tyckte jag han såg fräsch ut. Han vinner nästa gång. :D

Tack för det.Han gick nytt rek.med 0,5 sek trots galopp 300 kvar.Jättenöjda är vi,detta är en riktig strulis med skyhög kapacitet.Nu ska här laddas för födelsedagskalas i e.m. :D

NinasApache skrev:
clown_gateau.gif
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN och till 4:e platsen :banana:

:banana: Ja, Mehl, stort GRATTIS härifrån också :banana:

TM är ju min kallblodsfavorit som du vet :love:

........och grattis även till "uppfödarmartha" :d

*knapplån*

GRATTIS till alla!!!! :bump: :banana: :bump: :bow:
Det är så kul att läsa om era fina resultat! :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
321
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 369
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 765
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30