Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

NinasApache skrev:
Tack så mycket :bow:
Slagen av Vip Stone på uppförstorat målfoto,
ett steg till och det hade blivit seger :mad: :devil:

Synd att mållinjen låg lite "fel", men att bli slagen av Vip Stone med så liten marginal är en bragd i sig :bow: :bow: :bow:

henne har jag "sålt" ...hon gick till Hornline och jag fick en betäckning på San Pellegrino :D ( värd 60 000 :D )

:D :bow: Grattis kan man ju säga till det!!

Ps Du har PM från mig (Hjälp?) ds

Senast ändrad av en moderator:

Tackar...ja ibland får man till det :D...hon var så tunn också så jag tror hon mår gott av att bara få vara fölmärr, hade ju högt avelsindex.....

Leffe Blanche V75-seger i Bronsdivisionen!!!! :bow: :bow: :bow: :bow:

GRATTIS Ninas Apache, det måste väl vara "lite" plåster på såren att ni åkte dit på fotot i torsdags??? :banana: :banana: :banana:

/// ghost

ghost skrev:
Leffe Blanche V75-seger i Bronsdivisionen!!!! :bow: :bow: :bow: :bow:

GRATTIS Ninas Apache, det måste väl vara "lite" plåster på såren att ni åkte dit på fotot i torsdags??? :banana: :banana: :banana:

/// ghost

:banana: Ja GRATTIS härifrån också :banana:

Här har vi killen med guldbyxorna :D :angel:

GRATTIS NinasApache!

Leffe såg otroligt bra ut när jag tittade från tv soffan!

Grattis ännu en gång! :)

:banana: :bump: :bow: Nu kan man säga att det är FLYYYYYT i stallet :bump: :bump: :bump:
Tack för alla grattis :bow: det blev lätta 40mil hem.
Vi får väl se om det håller i sig imorron G.G.Barbara på Romme :d

solros skrev:
Jag gratulerade ju redan på Åby (om det är du som är tränaren) men du får väl ett grattis här också. :)
Det var inte jag som var i vinnarcirkeln :mad:
Det enda jag gör med Leffe är att sko,raspa tänder,bestämma balans till lopp,köra vissa snabbjobb,ändra på utrustning om det behövs samt att köra första värmningen före lopp :angel:
PS. det gick inte bra på Romme idag
sex_2.gif

I vinnarcirkeln var inte jag heller, där är jag alldeles för sällan... Var du han som var med tränaren? Då hörde du nog också mitt grattis igår!

Skit på Romme då men ni kan ju inte vinna varje gång... ;)

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
321
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 765
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka