Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

tackar! Han gick mycket bra med tanke på att han satt instängd ända tills i början av upploppet, och fick backa sig ut.

Och så kör vi igen!!!

Grattis "rocketmin" till Aaby Willes andraplats i DEBUTEN!!!!! :bow: :bow: :bow: :banana: :banana:

/// ghost

Jag måste ju hänga med och GRATTA Black Flyer också...

Vad har hänt med Buke-hästarna??? Vi hinner ju knappt med att gratulera!!! :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

/// ghost

Men hjäääälp, jag hänger inte med längre...

Missade ju AQOUANTIC:s seger på Solänget också... och jag fick för mig att det var längre fram ni skulle starta så min tia är kvar.... :o

Grattis carro_parro..... :bow: :banana: :banana:

Fantastiskt vilka resultat, samtliga hästar nämnda i start-tråden har varit bland de tre den här veckan tills i dag!!!! :bow: :bow: :bow: :bow:

/// ghost

Senast ändrad:

måste ju passa på att grattulera tand sten s.a. som kom trea i sitt lopp på bollnäs ikväll! :banana:

han har verkligen kämpat på jättefint! för ett år sen kom han från "proffsträning" och såg utt som ett spjälstaket... det värsta jag sett. inte en muskel hade han..
han har gått några lopp i höst, men nu är första gången han placerat sig!

Grattis till allas fina prestationer här på grattistråden!!!! :bow: :bow: :bow:

Grattis min lille gubbe till 4:e platsen med King Value i faktiskt världens största amatörlopp....... :love: :bow:

Jösses, det är omöjligt att hålla koll och hänga med i de fantastiska buke framgångarna? :bow: :bow: :bow:

Kan man ställa in ett stående GRATTIS till alla som är nöjda med prestationerna och framgångarna? :angel:

Och framgångarna fortsätter för Buke-hästarna!!!!

Grattis Ninas Apache och husse med samma nick till andraplatsen på Örebro!!!! :bow: :bow:

:bump: :bump:

/// ghost

ghost skrev:
Och framgångarna fortsätter för Buke-hästarna!!!!

Grattis Ninas Apache och husse med samma nick till andraplatsen på Örebro!!!! :bow: :bow:

:bump: :bump:

/// ghost
Tack så mycket :bow:
Slagen av Vip Stone på uppförstorat målfoto,
ett steg till och det hade blivit seger :mad: :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
321
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 765
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka