Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

solros skrev:
I vinnarcirkeln var inte jag heller, där är jag alldeles för sällan... Var du han som var med tränaren? Då hörde du nog också mitt grattis igår!

Skit på Romme då men ni kan ju inte vinna varje gång... ;)
Det var jag som sprang med alla grejor från dopingen :idea:
Den med mest hår och i beige polo :angel:

Ja men du fick ju resan betald åtminstone, men det resulterar bara i ett micro-grattis... ;)

Men giffan ska vi gratulera till andraplatsen med Pearsalls Walentina!!! :banana: :banana:

/// ghost

Det tackar vi för :bow: Synd att hon blev liiite för pigg så galoppen kom.... Hon tappade ju endel på den, men va bara kort slagen iaf!! Hon e otrolig min lilla "Tina" Kan ni tänka er att hon skulle slaktats som två åring :confused: :confused:

r61.gif
GRATTIS GIFFAN
r61.gif

:banana: Ghost fixade en 6:e plats i sin (hästens) comeback ikväll :bow: .......GRATTIS.......nu är ni på G :banana:

Tack, vad gulliga ni är!!! :bump: :bump:

Det var måååånga i bredd över upploppet men jag vet vad det ska investeras i för vinstepengarna. :angel: En ledtråd - sitter på huvudlaget och har snören... :d
Jag är så himla nöjd, förresten hade vi vidare spår än Classe sista 700. :D

/// ghost

ghost skrev:
Tack, vad gulliga ni är!!! :bump: :bump:

Det var måååånga i bredd över upploppet men jag vet vad det ska investeras i för vinstepengarna. :angel: En ledtråd - sitter på huvudlaget och har snören... :d
Jag är så himla nöjd, förresten hade vi vidare spår än Classe sista 700. :D

/// ghost
Grattis och lycka till med inköpet av "grejen" på huvudlaget,hoppas det blir samma effekt som på våran fux,många sköna slantar in på kontot pga det :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
321
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 765
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka