Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

Man hon blev ju oplacerad, nu har ni missat nåt här... :o :D

Fast nog tycker jag att en sån tid borde ha räckt till pengar... :confused:

Men tack ändå, ni är ju för gulliga... :) :idea:

/// ghost

ghost skrev:
Man hon blev ju oplacerad, nu har ni missat nåt här... :o :D

/// ghost

:p Det är inte bara vinster och pengar som räknas. En tapper insats med nytt rekord är absolut värt ett Grattis här :D

Ja verkligen superdupergrattis till den V75 finalssegern :bump: :bump:
Har inte varit här på ett tag så jag passar på att gratta alla andra det gåt bra för :bump: + Villes 3:e plats på Valla som jag ens inte hann o se på TV engång.....

:banana: :bow: :bow: Tack för alla grattis :bow: :banana:
:bump: :d DET HÄR ÄR LIVET DE :d :bump: //Micke.B

Sv: GRATTIS

Stally ska gratta Supersvan och Piggybank till tredjeplaceringen i Ponnytravkriteriet Kat. B... :bow: :bow: :bow: :banana: :banana:

/// ghost

Stort grattis! Han såg verkligen jättefin ut. Men ni får fixa till norsken ;) , tänk om han torskat på det... :eek:

Hoppas ni hade en riktigt bra segerfest igår. :banana:

ÅÅÅÅÅH!!Jättetack hälsar SUPERSVANEN OCH PIGGYBANK :bow:

Alltså,ni kan aldrig ana hur mycket fantastiskt fina hästar vi träffat i helgen!!

Leffe Blanche,vilken häst!!! :love: Alla stora mesta grattulationer till en fantastisk häst!! :bow: :bow: :bow:

Conny,och Björn.....behöver man säga något mer!!!!! :love: :bow: :bow: :bow:

:bow: :bow: Stort Grattis till segern i V75 Finalen!! :bow: :bow:
Ps kan lära dig vad dom olika snörena heter på Finska ;) :D Ds

Passar på att gratta Peak till segern i Måndags på Rättvik :bow: :bow: Fler skall komma!
Bra jobbat!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
321
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 369
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 765
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka